3 Haziran 2012 Pazar

arkaşlarımın sevgilileri

ben üniversiteyi izmirde okudum üniversitede 2 samimi arkadaşım vardı mehmet ile ismail bunların taş gibi sevgileri var benimde var ama onunla yatmaktan bile hoşlanmıyorum düşünün halimi ihtiyaç gideriiyoruz işte bir gün bunlarla içmeye gittik 6 kişi içtik eğlendik dönüş yolunda ismail ile mehmet inmek isdileer kız sikmeye gideceklerdi belli arabada 3 kız ve ben kaldık eve götürdüm bunları mehmetin sevgilisi esra namuslu gezen bir kızdır ama taş gibi göğüsleri vardır benimki içeri yatmaya gidince bunun yanına yaklaştım muhabbet bahanesiyle sikili sokuşlu işlere girdim o sırada ismailin sevgilisi gülde geldi gül çok azgındır ismail onu sikemediği için başka erkeklerlede sikiştiğini biliyordum gül kalkıp esranın ellerini tuttu görelim seni dedi melisin bağırışlarını duyuyoruz dedi hep bir anda esranın göğüslerini yalamaya başladım kız çığlık atıyordu ama umursamıyordum yumuldum amına 15 dk kadar yaladım kız hala kendini kaybetmedi direniyordu bir anda benim kobrayı çıkartıp gülün ağzına verdim esranın amını parmaklıyordum esranın gözü benimkindeydi saçından çekip yalatmaya başladım amına koduğumun orospusu nasıl yalıyor demin küfürler eden kız sanki bu değildi aniden gülü çevirip götten girdim gül orospusu herşeye alışıktı hiç yadrıgamadı esra bizi seyrediyordu arkadan inanılmaz çakıyorum sese edanın uyanmmaması mümkünn değildi ama içkiden bayılmıştı heralde gülü bana doğru çevirip üstünü yırttım göğüsler foraydı hamur gibi onları yoğurup götten çakıyordum artık boşalmak üzerrydim ama esra sikmeden boşalamazdım gülden çıktım esra gözlerini faltaşı gibi açmış benimkine bakıyordu üstüme atladı kucağımda sekiyordu o namuslu kız gitmişti kuvvetli basıyordum ama banamısın demiyordu çevirdim arkasını köpek pozisyonunda sikiyordum gül kahpeside bizi seydediyordu onuda çağırdım onu götüne esranın amına sokuyordum geçtüim gülün amına çakıyordum 5 dk filan çaktıktan sonra sıra esranın götüne gelmişti esra götten sikişmediğini söyledi alışırsın dedim bir anda soktum esranın bağırmasın heralde yan binadan duyulmuştur esra kanepeyi yatırıp öyle acımadan sokuyorum çatır çatır arkadşımın sevgiilisin sikiyordum hemde götten gül orospusu telefonla bizi çekiyordu yaklaşık 15 dk siktim onu ama nasıl boşalmadığıma bende anlamadım meğer gül orospusu benim içkime geciktirici koymuş kaltak benimle sikişmeyi kafaya koymuş çıkarttım malafatı gülün götüne öyle vuruyorum ki taş olsa dayanmaz buna ama bu fahişe dayanıyordu artık dayanamadım esranın ağzına patladım ama doymadım ama kızlar bitmişti gittim edayı uyandurdım 1 saat ona çaktım ilkn defa götten çaktım kudurmuştum resmen kızları kaldırdım duşa soktum 3 kızla sabah 10′a kadar sikiştim güül ben ömrümde böyle bir şey görmedim diyordu o değil bende görmemiştim ve en sonunda 3.kez patladım ama esranın ağzına sığmadı nerdeyse

4 yorum:

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın gizli sirdasiniz oluyum tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

Dost Erkek dedi ki...


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01