1 Haziran 2012 Cuma

Bana Dokunmaları Beni De Kocamı Da Çıldırtıyordu

Bu yaz başımdan geçen bir olayı anlatayım size, sakın olur mu demeyin. Bal gibi oldu işte. Kocam, yıllık iznini almıştı. 17-18 yıllık evli olmamıza rağmen, ilk kez çocuklardan ayrı bir tatil yapacaktık. İstanbul`a gitmek üzere otobüse bindik. Yolculuğumuzun ilk birkaç saati, çevremizdeki insanlarla sohbet ederek geçti.

Hemen arkamızdaki koltukta yanlız başına oturan bir genç vardı. Öğrenciydi. Sarışın, sempatik, atletik yapılı biriydi. Onunla sohbet ederken saatlerin nasıl geçtiğini anlamadık bile. Kaptan ışıkları kapatınca uyku basmıştı bize. Kocam koltuğun arasını açarak uyumaya başladı. Ben de koltuğu yatırarak, başımı pencereye dayayıp dışarıdaki karanlığı seyretmeye başladım. Birden irkildim, koltuk altıma bir el dokunmuştu. Kocama baktım, uyuyordu. Belki arkadaki gencin eli kazayla değmiştir diye düşündüm. Önce doğrulup tepki göstermeyi düşündüm ama kocama belli etmemek için sessiz kaldım. Aslında biraz hoşuma da gitmişti. Tepki göstermediğimi görünce okşamalarını arttırdı. Korkuyla karışık zevk almaya başlamıştım. Bacak aramda bir ıslaklık ve bir kıpırdanma vardı. Beni çırılçıplak soyup bana oracıkta sahip olmasını istiyordum. Koltuğun arası çok dar olduğundan eli aşağılara inemiyordu. Koltuğu iyice yatırıp göğüslerimi aralığa yaklaştırdım. Sanki onun kucağına sırt üstü yatar gibiydim. Göğüslerimi iri avuçlarına alıp hafifçe sıkıp okşamaya başlamıştı. Elimi dişiliğime götürüp okşamaya başladım. Sulanmış, kabarmıştı. Klitorisime parmağımla dokundukça zangır zangır titriyor, zevkin doruğuna uçuyordumKendimden geçmiştim ki, kocamın elini de bacaklarımda hissedince ne yapacağımı bilemedim. Orgazma yaklaştığım için kendimi frenleyemedim. Elimi kocamın önüne uzattım. Uzun zamandır sertleşmeyen erkekliği çelik gibiydi. Kulağına eğilerek arkadaki gencin, koltuğun arasından beni okşadığını fısıldadım. “Farkındayım” dedi. “Boş ver daha ileri gidecek değil ya! Rahatsız olmuyorsan olay çıkartmayalım.” Kocamın sözlerine hayret ettim ama işime de gelmişti. Madem öyle bu anın tadını çıkarmalıydım. Sütyenimi biraz kaydırarak göğüslerimi tişörtümün içinde serbest bıraktım. Arkadaki genç bu sefer elini koltuk altımdan sokarak dipdiri göğüslerimi avuçladı. İrileşmiş meme uçlarımı iki parmağı arasına alıp çekiştirip sıkarken kocamın eli bacak aramı dağlıyor orta parmağı içimde gidip geliyordu. Klitorisime vuruşlar yaparken artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Üst üste orgazmlar yaşayarak, zevk çığlıkları atmamak için kendimi zor tutuyordum. Doyasıya üçlü bir seks yaşıyordum. Daha sonra erkeklerin boşaldıkları okşamalarından belli oluyordu. Yorulmuş pelte gibi olmuştuk. Karşıdaki dijital saate baktım. Sevişmemiz iki saat kadar sürmüştü. Kocam sigarasını içerken mutlu görünüyordu. İlk kez yabancı bir erkek tarafından okşanmıştım. Arkaya bakmaya cesaret edemiyordum. Utanıyordum. Otobüs mola verip durduğunda kocam bir çay içmek estediğini söyledi. Arkadaki genç ise başını uzatarak “Sizinle daha yakın olmak istiyorum. Bana adres verebilir misiniz?” diye sordu. “Hayır, kesinlikle olmaz” diyerek sert bir sesle cevap verdim. Israr ediyordu. Deniz mavisi bakışlarına karşı koymam imkansızdı. . Telefon numaramı verdim. O Ankara`da inmiş, biz yola devam ediyorduk. Şehre vardığımızda deniz manzaralı çok lüks bir otele yerleştik. Duş alıp yattık. Kocam bana dün gece tatmin olup olmadığımı sordu. “Hem de nasıl” diyerek cevap verdim. “Ya sen?“ diye sordum. “Ben de öyle, nasıl göz yumdum böyle bir şeye bilmiyorum. . Galiba delikanlının sana yaklaşımı etkiledi beni”. Biraz daha yattıktan sonra kocam birden üzerime seksi bir şeyler giymemi istedi. Davranışları beni şaşırtıyordu. Bir o kadar da heyecanlandırıyordu. Her şeyi akışına bırakıp banyoya girdim. Üzerime kısacık bir tayt ve kırmızı bir tişört giydim. Sütyensiz göğüslerim sanki açıktaymış gibiydi. Dışarı çıktık. Kahvaltıdan sonra epey dolaştık sokaklarda. Tüm erkeklerin gözleri üzerimdeydi. Akşama kadar gezdik. Akşam olunca bir belediye otobüsüne bindik. Öyle kalabalıktı ki. Neredeyse tek ayak üstünde duruyordum. Kocamla aramızda bir kaç kişi vardı. Erkeklerin arasında preslenmiş gibiydim. Göğüslerim önümde ki adamın sırtına yapışmıştı. Göremediğim bir el bacaklarımı okşuyor, arkamdan üzerime abanmış, oldukça uzun bir gencin erkekliği belime değiyorduDişiliğimin arzuyla kabarıp sulandığını hissediyordum. Arkamdaki gencin erkekliği belimden aşağı inerek kalçalarıma sürtünmeye başladı. Erkekliği bana baskı yaptıkça yerimde duramıyor ben de kalçalarımı geriye bastırıyordum. Delikanlı bu sürtünmeden benim de zevk aldığımı anlamış olacak ki, sağ bacağını iki bacağımın arasına sokup diziyle dişiliğime baskı yapmaya başladı. Kocama baktığımda, göz ucuyla beni seyrediyordu. Onun da yanındaki kadına sürtündüğü belliydi. Aşk üçgenime baskı yapan bu dizi bacaklarım arasında sıkmaya başladım. Arkamdaki sertlik elbiseyi parçalayıp içime girecek gibiydi. Delikanlının kasılması ile boşaldığını anladım. Kendime hakim olamıyordum, göğsümü önümdeki adamın sırtına sürterek elimi arkaya uzatıp, genç adamın önüne dokundum. Kocaman erkekliğini hissettim. Oturanlardan bir kaç kişinin bizi seyrettiğini biliyordum. Otobüsten zorla indik. Kocam şaşırmıştı. Ona bir yer bulup sevişmemiz gerektiğini söyledimBir sinemaya girmeyi teklif ettiğimde karşı koymadı. Erotik bir filmdi. Kendi kendimle oynamaya başladım. Salondan sesler geliyordu. Sol yanımda oturan erkek dizini bacaklarıma sürmeyi başladı. Çok genç bir çocuktu. Elini yavaşça yukarıya götürdü. Oraya değdiğinde bir ah çektim, kocam oralı bile değildi. Delikanlı elimi tutup orasına götürdü. Erkekliğini dışarı çıkarttı. Avucuma aldığımda sıcaklığı tüm vücudumu sardı. Eğilip emmeye başladım. Delikanlı bir yandan saçlarımı okşayıp, bir yandan göğüslerimle oynarken kocam da kalçalarımı okşuyordu. Avucumdaki sertlik iyice titremeye başladı ve sonra da . şiddetle patladı. Delikanlı işini bitirip pantolonu düzeltmeye başlayınca, ben de kocama dönüp “Film bitmeden çıkalım“ dedim ve orayı terk ettik. Tatilimizin geri kalan kısmında başımızdan geçenleri başka bir zaman sizlere aktaracağım.Gönderen: E.B.F.

36 yorum:

Adsız dedi ki...

buluşmak yada sanal sx sohbet isteyen dürüst bayanlar ben hakan5352008164özelnoyaacık sms mms

iskender dedi ki...

r21 Mart 2015 07:01
5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

Sil

Unknown dedi ki...

kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Unknown dedi ki...

05376995691 msj at seks konuşalimm

ender dedi ki...

Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

ender dedi ki...

Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

Adsız dedi ki...

Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat ve maddi sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 0532üçyüzotuzyedielliikidoksan skype caco 00774080

Engin dagdeviren dedi ki...

Bir kadeh şampanya yı memelerinden bosaltip bacaklarindan suzulenleri yalattirmak isteyen bayanlar numaram 0544 680 31 11

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım
05358520456

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456

Unknown dedi ki...

SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

POYRAZ TOLGA dedi ki...

MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 17 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER ARASIN WAHATSAP VİBER LİNE BİP WECHAT VAR 05373215942 05373215942

..... dedi ki...

cvvd

..... dedi ki...

bazite seksi seven bayan arasn 05388165466

Adsız dedi ki...

slm ben bülent tek erkek arayışında olan çiftler fantezilerinizi gerçe dönüştürmek isterseniz tanışalım güven sırdaşlık oluştuktan sonra görüşebiliriz 5426556882

POYRAZ TOLGA dedi ki...

MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR 39 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER VAR OZELLE ARAMAYIN CEVAP YOK KENDINE GUVENEN TELINI ACIK EDER SAPIKLAR TUTKAL YAPISIK INSANLAR ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR EVLI CIFTLER EVLI BEKAR DUL BAYANLAR ARASIN BİP VİBER LINE İMO VAR SKYP TOLGA YILDIZLAR 05373215942 05373215942 

POYRAZ TOLGA dedi ki...

MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR CIFLER ARASIN VIBER BİP LINE İMO VAR SKYP TOLGA YILDIZLAR 05373215942 05373215942

Dorukdemir 05456976300 dedi ki...

Merhaba Hatay'dan Volkan ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren fit ve kaslı vücut yapısına sahibim,spor salonunda fitness eğitmeni olarak çalışıyorum.kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum saatlerce sevişip seks yapabilirim bir günde 6 defa ilişkiye girdiğimi bilirim. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim emin olabilirsiniz buna, benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam Hatay veya çevre illerde ikamet ediyor olmaları ve açık sözlü net olmaları, iyi bir dinleyiciyim sex partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sexe çok düşkünüm doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler.0545 697 63 00

atesli103@gmail.gom dedi ki...

Merhaba ben istanbul avrupa yakasindan uzman sex doktoru her yastan olgun dolgun bayanlar 3 cu arayan ciftler sexte sinir tanimam diyen bayan lar sinirsiz bi sex makinasi emrinizde hic zevk almiyorum diyen bayanlar ayaklarinizi yerden kesmek icin burdayim gizlilik ilkeleri icinde cekinmeden araya bileceginiz tek numara arayin farki yasayin bos vaatlere kanmayin sıfır beşyüz kirk üç uçyüz yetmis yedi sifir iki otuz uc 0543 377 0233

Adsız dedi ki...

slm ben ıstanbuldan hakan 44 yasında sarışın mavı gözlu spor meraklısı olan atletık vucutda sahıp 182 boy 85 kg benım ıçın herseyden önce guven oncelıkle olgun 45 yas ustu bayan tercıhımdır arzu edersenız benım tlf num 05370205832

batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

dadas25152@gmail dedi ki...

507 053 63 33. Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

dadas25152@gmail dedi ki...

507 053 63 33. Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

Karizma dedi ki...

Olgun çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın pişman olmazsınız arayıpta uygun kişileri bulmak sanırım pekte zor değil arayın mutlaka iyinin iyisi vardır arayın pişman olmazsınız ben Olgun yük okul mezunuyum sırdaşım seyehat manim yoktur arayın gergili yaşamdan kurtulun arayın kendinizi eşinizi ödüllendirin saygılar 0532 371 49 67

Unknown dedi ki...

Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05534998625

Unknown dedi ki...

Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05534998625

..... dedi ki...

Bayanlar dürüstlük ve güven cok cok önemlidir gerçek resim bana ait orjinal lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok cok cok seviyorum seksde doymam seksde cok cok gec boşaniyorum gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen internetten aldığın her insana inanmayın ben Ayaz demr ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmit Gebze kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum lütfen lütfen bayanlar arasn bekliyorum

Adsız dedi ki...

slm ben bülent. karısını başkası ile sevişirken görme fantezisi olan beyler kocasının yanında başka erkekle sevişmenin zevkini yaşamak isteyen hanımlar tanışalım herşey güven samimi dostluk arkadaşlık kurulduktan sonra yaşananın yaşandığı yerde kalması gerektiğini bilen biriyim aramak isterseniz 5426556882. sadece gerçek çiftler arasın

Dost Erkek dedi ki...


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01