3 Haziran 2012 Pazar

Biricik eski sevgilim

Merhaba ben Sedat. Sizinle geçen yaz başımdan geçen bir anımı paylaşacağım. Bir yıl önce ayrıldığım, aramızda çok büyük bir aşk olan eski sevgilimle başımdan geçenleri anlatacağım. Adı Alev. Alevle ayrılalı dört ay olmuştu. Ayrıldıktan sonra ki iki ay hiç görüşmemiştik. Daha sonra arkadaş kalmaya karar verip ara sıra arayıp sormaya başladık. Bir gün çok zamandır görüşmüyoruz diyerek onun evine gittim. Alev öğrenciydi. Yaz olduğundan ev arkadaşı evde yoktu. Ama bana ve kendine çok güvendiğinden tereddüt etmeden evine almıştı beni. Gece eskilerden konuşmaya başladık. Konu tartışmalarımıza kavgalarımıza geldi. Hatta tekrar tartıştık kim haklı kim haksız diye. Saat ilerledikçe duygusallık gözyaşları pişmanlıklar serilmeye başladı ortalığa. En son ona sarılıp seni hep sevdim dediğimde boynuma sarılıp hüngür hüngür ağlayarak sakinleşti. Sakinleştiğinde gözlerimin içine bakarak bana hep iyi geliyorsun dedi. Seni çok özledim dedim. En çok neyi özledin dediğinde. Kokunu içime çekmeyi, sarılmayı, seninle gülmeyi, deliler gibi sevişmelerimizi, muhabbetimizi dedim. Gözlerimin içine bakarak bunların hepsini hala yapabiliriz dedi. Ve dudaklarımız birbirine kenetlendi. Çok uzun süre öpüştük öpüşürken elimi sırtında gezdiriyor belinden kavrıyordum. Belinden doğru kucağıma çektim. Bir yandan öpüşerek gömleğinin düğmelerini çözdüm. Gömleği üstünden çıkarttığında mor südyenin içinde ki çok özlediğim göğüsleri burun hizamdaydı. Dilimle göğüslerini üstten yalamaya başladım. Daha sonra südyeninin kopçasını açıp göğüslerini tamamen açıkta bıraktım. O sırada o da benim üstümü çıkarttı. O diz hizasında ki renkli eteğiyle bense pantolonumla kalmıştım. Kucağımdan indi pantolonumu çıkarım. Sikimi ağzına aldı. İnanılmaz güzel emiyordu. Bir yandanda çok özlemişim tadını diye mırıldanıyordu. Bir süre yaladıktan sonra onu kendime çektim. Her zaman giydiğinden dolayı tangalı olduğuna emindim. Odada ki yatağa oturtup kafamı eteğinin altına soktum. Yanılmamıştım müthiş bir tanga vardı üstünde südyeniyle aynı renk. Kenara sıyırıp çok özlediğim amını yalamaya başladım. Çok uzun süre yaladıktan sonra hem eteğini hem tangasını çıkardım. Bacaklarının arasına kafamı tekrar gömüp, klitorisini yalamaya bir yandanda parmağımda ona zevkler yaşatmaya devam ediyordum. Artık dayanamıyorum gel yeter içimde istiyprum seni dediğinde sırt üstü yatağa uzandım. O ise hiç zaman kaybetmeden ata binen bir jokey gibi hemen üstüme atlayıp hemen sikimi içine almıştı. Bir yandan üstümde zıpladıkça savrulan göğüsleri mest ederken, bir yandanda alev gibi amının içinde ki sikim zevklerin en güzelini yaşıyordu. Alev üstümde zıplayarak boşaldığı an belinden tutup altıma aldım ve tüm hızımla gidip gelmeye başladım. Ve tam boşalacağım sıra çıkartıp göbeğine doğru boşaldım. Korunmak için hep bu yöntemi kullanıyorduk. Boşaldıktan sonra peçeteyle onu temizleyip yanına uzandım birbirimizin kokusunu özlediğimizden uzun uzun sarıldık. O gece defalarca birlikte olduk. Tıpkı eski günlerde ki gibi. Sabah uyandığımda çırıp çıplaktık. Hemen aşağılara kayıp onu yalamaya başladım hemen uyandı. Ne istediğimi gözlerimden anladı. Her zaman pazar sabahları anal seks yapardık. Her ne kadar o başlarda hoşlanmadığını benim için yaptığını söylesede ayrılmadan önce ki son 3-4 ayımızda o benden daha çok istiyor. Pazar sabahı ona meyletmezsem onu istemediğimi düşünüyor ve karaincimi istemiyormusun diyordu. Gözlerime baktı karainciyimi özledin dedi. Evet dediğimde herşeyimle seninim dedi. Ve muhteşem bir anal seks maceramız daha başlamış oldu. Ayrılığın acısını sonra ki 2-3 hafta boyunca hergün defalarca sevişerek aldık. Ve birbirimize bir söz verdik artık ayrılsakta birbirimizle sevişecektik. Tekrar ayrıldık ama sözümüze hala sağdığız

4 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Dost Erkek dedi ki...


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01