1 Haziran 2012 Cuma

Evliliğimi tehlikeye attım

Selam ben Aynur. Yazdıklarım tamamen gerçektir yani sallamıyorum bana inanın üstelik sallamakla elime bişey geçmez o yüzden hikayeme yorum yapanlar lütfen klavyesinden çıkacaklara sahip olsun beni bu anımı anlattığıma pişman etmeyeceğinizi umuyorum , eger aradığım ilgiyi bulabilirsem daha çok anımı sizlerle paylaşacağım emin olabilirsiniz.. ben şu an 33 yaşındayım, eşim 35 yaşında ve 8 yıllık evliyiz. Evli olduğum dönemde başımdan hala iyimi kötümü olduğuna karar veremediğim cinsel olaylar geçti bunları birileriyle paylaşırsam rahatlayacağımı kendimi daha iyi hissedeceğimi düşündüğüm için yazmaya karar verdim. Ben 25 yaşında evlendim ve yukarıda bahsettiğim gibi 8 yıldır evliyim, 165 boyunda 58 kiloyum vücut ölçülerim 88/69/100 ve evlendikten sonrada kendine iyi bakan bir çift olduğumuzdan dolayı uzun yıllardır aynı kilo ve ölçülerdeyim.genelde büyük, çıkık, şekilli popom çok dikkat çeker. Ne giyersem giyeyim onu saklayabilmem mümkün olmuyor. Ayrıca hoşumda gidiyor ama yinede bazen bazı yerlerde ortamlarda saklama ihtiyacı

hissediyorum. Evliliğimizin 5. yılıydı, 3 yıl karşı karşıya komşuluk yaptığımız Mehmet ve Yasemin aradılar ve resmi işleri için 2 günlüğüne İzmir den Ankara geleceklerini söylediler, bizde kalırsınız otele gerek yok dedik. Çok iyi anlaştığımız eski komşularımızı göreceğimiz için sevinmiştik. Pazar akşamı geç saatte eşim misafirleri almaya terminale gitti ve ben beklemeye başladım yarım saat sonra kapı çaldı açtım eşim ve Mehmet gelmişti hemen Yasemin nerede diye sordum hemen Mehmet onun işten izin alamadığını o yüzden yalnız gelmek zorunda kaldığını söyledi tabi üzülmüştüm neyse içeriye geçip biraz sohbet ettikten sonra hadi yarın akşam görüşürüz deyip yattık, zaten saat oldukça geçti, ben çalışmadığım için sabah uyuyacaktım fakat onların erken kalkması gerektiği için daha fazla oturamazdık. Sabah saat 10 civarında kalktım ve nasıl olsa evde kimsenin olmadığı düşüncesiyle her sabah olduğu gibi üzerimdeki kısa saten gecelikle dağınık bir şekilde elimi yüzümü yıkamak için banyoya doğru dalgın bir şekilde yürümeye başladım ve gözlerimi ovuşturarak kapıyı açıp banyoya girdim ve aniden Mehmeti küvetin içinde çırılçıplak gördüm donup kaldım kızardım gözümde önüne gitti o neydi öyle devasa bir penis artık içimden ona sik yada yarak demek geliyor aslında. Şok olmuş bir şekilde özür dilerim deyip dönüp arkamı çıktım. Üstüm başımda dağınıktı çok utanmıştım hemen holdeki aynada kendime çekidüzen vermeye çalıştım geceliğim oldukça fazla yukarıya sıyrılmış saçım başım dağınıktı kendimi düzeltip mutfağa geçtim ketılı açtım ve bu sırada ıslandığımı hissettim olaydan çok etkilenmiştim. Su ısınmıştı kahve yapmak için tezgahın geldim üst dolaptan kahve ve şekeri almak için uzandığım anda Mehmet aniden gelip beni arkamdan kollarıyla sardı elleriyle gözlerimi kapattı ve bil bakalım ben kimim diyerek güya şaka yapıyordu. Pantolon ve geceliğimin Üzerinden de olsa o bileğim gibi aletini hissettim ama ilk anda aldırmadım ve Mehmet başka kim olabilir ki dedim, gözlerimi açtı ama arkamdan çekilmedi bende bozuntuya vermek istemiyordum. Ama Mehmet biraz daha bastırdı tamamen o büyük sikini göt kabalarımın ayrımında hissettim etkilenmiştim fakat yinede Mehmet ne yapıyorsun kendine gel dedim.Mehmet , Aynur hastayım sana eskiden beri bini çok etkiliyorsun lütfen dedi bende nasıl olsa sürtünüp bırakır arkadaşının karısını zorla sikecek değil ya diye düşünüp olayı büyütmek istemedim. Mehmette bu kez elleriyle memelerimi sıkıca kavramış var güçüyle yaslanıp . o büyük aletiyle büyük götüme sürtünüyordu. O kocaman sikini artık tamamen göt kabalarımın arasında hissediyordum, çok tahrik olmuştum fakat yinede hadi artık tamam dedim ve bir hamleyle elinden kurtulmaya çalıştım, ama beni iyice mutfak tezgahına sıkıştırmıştı ve dolayısıyla kurtulamadım. Aynur ne olursun biraz daha dedi hiç cevap vermedim, kabalarımı biraz sıkmamı istedi bende belki boşalır bende kurtulurum diye düşündüm ve kabalarımı sıkıp salmaya başladım. Elleriyle de memelerimi hamur gibi yoğurup muhteşemsin, götün kocaman karpuz gibi muhteşem taş gibi sözler sarf ediyordu, olayın kötüye gittiğini anlamıştım fakat dayanacak gücümde kalmamıştı sırılsıklam olmuştum. Birden direnmeye başladım, elinden kurtulmaya çalışıyor ve bırak diye bağırıyordum. Bir hamlede beni tezgahın üzerine domalttı ve sikecem diyerek hırsla zaten sıyrılmış olan geceliğimi kaldırıp külotumu indirdi. Bir hamlede fermuarımı açıp yarağını çıkarıp amıma dayadı ve bastırmaya başladı, başı bile içime girdiğinde kalçam tamamen ikiye ayrıldı. Kocaman sikin milim milim içime içime girdiğini hissediyordum. Kasıklarım gerilmişti aletin büyüklüğünden ve içimde gidip gelmeye başladı salkım gibi taşakları klitorisime bacaklarıda büyük götümün yanaklarına vurdukça şak şak sesler çıkıyordu, hepsini içime sokup çıkarıyordu. 15-20 dakika kadar beni böyle sikti ve birden kasılmalar başladı amım yırtılacak gibi oluyordu, bende boşalmaya başladım, bütün spermini içime boşalttı ve üzerime yıgıldı. Birkaç dakika öylece kaldık içimde inen sikini çıkartı bu haliyle bile beni sikerek zevk verecek gibiydi. Elleriyle götümün kabalarını tuttu ve bu götüde sikmek istiyorum dedi bende aldığım zevkim yanında büyükte bir pişmanlık vardı, döndüm ve yüzüne bakarak domuz bu sik göte girermi diye bağırdım zaten bu yanlış ne olacak şimdi derken seni oğuz götten sikmiyormu dedi, sanane ayrıca onunki böyle değil dedim. sikmiyorsa aptallık ediyor dedi inmiş olan yarağı koçaman önünde sallanıyordu. Yeniden ellerini arkama dolaştırıp popomun okşamaya başladı oldu bir kere dedi ben ağlamaya başladım ve koşarak yatak odamıza gidip kapıyı kilitleyip uzandım. Yeniden biraz uyumuşum, uyandığımda duş alıp olanları düşünmeye başladım hem çok etkileniyor hem unutmaya çalışıyordum. Akşam önce eşim eve geldi hiç bir şey belli etmedim, sonrada Mehmet. Ben yemek hazırlarken onlarda masaya geçmişler çay içiyorlardı, eşim Aynur ben birkaç bira alıp geliyorum dedi ve çıktı Mehmet öylece oturuyordu, bende ağızım yandığından akşam bol bir eşofman giyilmiştim. Artık masayı donatmaya başlamıştım ki Mehmet beni çekerek kucağına oturttu o koça siki yine taş gibiydi bırak şimdi gelecek bu kadar şerefsizlik yetmedi mi dedim ama canım kalkmakta istemiyordu, yine sikini göt kabalarımın arasına sıkıştırmış sürtünüyordu akşam yanıma gel o güzel götüne sadece başını sokayım hiç acıtmayacağım yağ aldım falan diyordu olmaz dedim zilin çalmasıyla irkildik ve kalkıp kapıyı açtım. Yemekten sonra biraz sohbet ettik ve yattık.aklıma bugün yaşadıklarım geliyordu, yine çok etkilenmiştim ama gitmemeliydim. Koçama sarılıp uyudum ve sonraki gün Mehmet’i uğurladık. Eşim şu ana kadar bu olayı öğrenmedi, söylemeyi düşündüm ama ne tepki göstereceğini bilemediğim için söyleyemedim.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

cok güzelmiş ben cem ist

iskender dedi ki...

r21 Mart 2015 07:01
5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

Sil

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

Adsız dedi ki...

Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 0532 üçyüzotuzyedielliikidoksan skype caco 00774080

Unknown dedi ki...

SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

Adsız dedi ki...

slm ben ıstanbuldan hakan 44 yasında sarışın mavı gözlu spor meraklısı olan atletık vucutda sahıp 182 boy 85 kg benım ıçın herseyden önce guven oncelıkle olgun 45 yas ustu bayan tercıhımdır arzu edersenız benım tlf num 05370205832

..... dedi ki...

Bayanlar dürüstlük ve güven cok cok önemlidir gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok cok cok seviyorum seksde cok cok gec boşaniyorum gerçek durur ciddi gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen internetten aldığın her insana inanmayın ben Ayaz demr ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum lütfen lütfen bayanlar arasn bekliyorum bende hertürlü seks mevcut yeterki dürüstlük ve güven olsun ben gerçekten seksi cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

dadas25152@gmail dedi ki...

507 053 63 33. Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

Karizma dedi ki...

Sayın okurlar hikaye çok güzel yaşanmış olduğuna inanıyorum yaşayanları tebrik ediyorum helal olsun diyorum yazan kişiyide takdir ediyorum hayat birdaha yok neyse sayın okurlar ben Olgun yüksek okul mezunu seyehat engeli olmayan Mersin'de yalnız yaşayan sırdaş deneyimli iş adamıyım Olgun çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayı. Arayın monotonluktan kurtulun arayın pişman olmazsınız saygılar 0532 371 49 67. 0532 371 49 67