3 Haziran 2012 Pazar

Götüm Sağolsun

Aksam olunca teyzemler bize gelmişlerdi. E. evde kalmış, anamdan izin alıp onun yanına gittim. Neşeli neşeli ev işleri yapıyordu. Beni görünce “Hoş geldin” deyip işi bıraktı ve yan yana oturduk.Şuradan buradan konuşurken konuyu er-kek-kadın mevzuuna çevirdik. E. benden iki yaş büyüktü. Köyde kim kiminle sözlenmiş veya nişanlanmış, bunları sorduğumda biraz sıkılır gibi yaparak “H. ile ben abinin peşindeyiz. Bakalım hangimizle nişan yapacak!” dedi ve ekledi. “Abini kolay kolay kimseye kaptırmam.””Abin benim için deli divane oluyor, her gün dere kenarında buluşup, konuşuyor, kok-laşıyoruz. Onu çok seviyorum. Teyzem de ‘Seni gelin yapacağım’ diyor” dedi. Abimle her zaman aynı yerde buluştuklarını, hatta ikisi birden derede birbirlerinin her yerini gördüklerini falan anlattı. Ertesi gün gene buluşacaklarım da söyledi.Ben derslerim olduğunu, bazen dereye gittiğimi söyledim. Daha sonra teyzemler gelince ben de eve döndüm. Ertesi gün kimseye görünmeden dere kenarına gittim.E. ile abim el ele geldiler. Üzerlerindekileri çıkardılar. E. donuna kadar abim ise tamamen soyundu ve derede yıkanmaya başladılar. Dereden çıktıktan sonra kayaların arasına girdiler. Onları tamamen görebiliyordum. E. eliyle abimin sikini tutarak “Koçum benim, götümü acıtma olmaz mı. Bak seni nasıl besleyeceğim” diye ellerini yere dayayıp domaldı. Amı ve götü tamamen meydana çıkmıştı.Abim de diliyle E.nin götünü yalayıp tü-kürükledi ve sikinin başını göt deliğine getirip onun kalçalarından tutarak kendine çekerek sikini sokmaya başladı. E. de “Ah canım, koçum benim, hepsini sok. Çok istiyorum” diyordu.Abim yarağını yarısına kadar çekip hepsini soktukça E. “Ah yavrum, ben geliyorum sen de gel. Dayanamıyorum” diye inliyordu. Abim hızlı hızlı çekip sokuyordu. Sonra ayrılıp beraber dereye girdiler.E. götünü yıkarken abim de sikini yıkadı ve çıkıp giyinerek köye döndüler. Tabi peşlerinden ben de köye döndüm. 15 yaşında olmama rağmen gördüklerim beni fena halde tahrik etmişti. Artık E. ile dost olmuştuk fakat benim onları gördüğümü bilmiyordu. Bir ay içinde nişanlandılar. Babam hemen nikahlarını da yaptı.Teyzemin 16 yaşındaki oğlu F. çok hoşuma gidiyordu. O da beni beğeniyordu. İkimiz de orta okulu yeni bitirmiş, gene köyde derede yıkanıp eve dönerken F. beni kendine çekerek “Seni çok seviyorum” dedi gülerek.”Ben de seni seviyorum” dedim ve dudaklarından öptüm onu. Sonra koşarak eve geldim. İçim içime sığmıyordu. Ortaokul sonu beni okula göndermediler, köyde kalmıştım. Abimle E. evlenmişlerdi.Teyzemler de beni F.ye istediler, değiş tokuş olmuştu. E. bana herşeyi anlatıyor ve tarif ediyordu. İşte o sırada tarladan F. ve E. ile abim dereye yıkanmaya gittik.E. ile abim “Siz burada yıkanın, biz kayaların orada yıkanırız” dediler. F. ile ben üzerimizde sadece donumuz olduğu halde yıkanmaya başladık. Bu sırada F. elleriyle memelerimi tutarak öptü. “Seni çok seviyorum” diye memelerimi emiyordu. “Dur, bir gören olur. Sonra daha iyi emersin. Ben de seni çok seviyorum” diye dudaklarım öperek elimle önündeki sikini sıktım ve kenara kaçıp entarimi üzerime giyerken geldi ve beni yakaladı.”Çok mu hoşuna gidiyor. İstersen göstereyim” diye donunu indirdi. Pek sertleşmediği halde abimin sikinden büyük görünüyordu siki. Elimle tutarak çalılıklar arasına çektim onu.F. elini amıma atarak sıkınca “Şimdi olmaz, sonra yaparız. Ben de istiyorum” dediğimde, E.nin gülerek yanımıza geldiğini gördüm. “Kız oğlanı yalvartmasana” diye bana sitem ediyordu. Ben yine de “Olmaz” dedim ve evlerimize geldik.F.ye ertesi gün derede buluşmak üzere söz vermiştim. Dere kenarına giderken götüme biraz vazelin sürdüm, biraz da kağıda koyup yanıma aldım.F. beni bekliyordu, onu kayaların arasına çektim. “Abimle E.yi burda gördüm. Kimse görmez, biz de burda yapalım” dedim.Sonra entarimi belime çekerek donumu çıkarttım. F. de pantolonunu ve donunu dizlerine kadar indirdi. Siki dikleşmeye başlamıştı. İkimiz de heyecanlıydık.Getirdiğim vazelini yarağın başına elimle iyice sürdüm. Yarak, kazık gibi olmuştu, biraz korktum. “Fazla zorlama, canım yanarsa yapmayalım. Sonra yaparız” dedim. F. beni domaltarak sikinin başını götümün deliğine dayadı. “Hadisene” dediğimde, hiç zorlanmadan vazalinin kayganlığığyla başı içime girdi ki canım yanmıştı. “Ah, yavaş, yavaş sok” dedim.Yarak götümün içinde kayarak sonuna kadar girdiğinde taşakları amıma vuruyordu. F. elini önüme uzatıp bızırımı ovdukça deli oluyordum. Sikini çekip çekip birden sokuyordu. “Ah anam, ölüyorum. Yavaş yavaş sok. Boşalıyorum, sen de boşal” dediğimde tohumları içimi doldurmuştu. İlk siki 15 yaşımda götümden yemiştim. Bir sene içinde F. ile yalnız kaldıkça hep götümden ona verdim. Erkekti ve ihtiyacını böyle karşılamış oluyordum. Babam bizi evlendirdi. F. İstanbul’a amcasının yanına gitmiş, amcası onu işe koymuştu. Bir süre sonra ben de geldim. Amca bize ufacık bir ev tuttu ve yerleştik. Artık ben de çalışmaya başlamıştım.F.nin askerliği geldi ve onu askere uğurladık. Bir süre sonra amcanın ailesi öldü. Evde tek kalıyordu. Hiç şüphe etmeden yanına gidip geliyordum.İşte böyle bir zamanda kapıyı kapatıp, ağzımı ağzımı tuttu ve “Hiç sesini çıkarma, sen erkeksiz, ben kadınsızım” diye eliyle donumu indirmeye başladı.”Amca nasıl olur, hamile kalırsam rezil oluruz” dediğimde “Sus kız. Çocuk da nesi. Hamile kalmazsın, götünü sikeceğim. Bayılıyorum kalçalarına, yürürken her tarafın oynuyor. Seni illa götünden sikmek istiyorum. Bak sen de hoşlanacaksın” dedi.Eliyle amımı ve bızırımı ovarken yarağı da götüme sürtünüyordu. “Tamam, vereceğim. Yalnız Allah ile ikimizden başka kimse bilmeyecek, tamam mı” dedim.”Haşa, valla kimse duymaz” dedi. Donumu aşağıya çekip önünde domaldım. Yarağına dahi bakmadım. Elleriyle götümün etlerini aralayıp “Ah yavrum ne güzel götün varmış. Amin da böyle tombul ise seni sikmek çok zevkli olur” diye yarağını götüme soktu.”Ahh, acıyor. Yavaş sok, yırtılmasın” diye elimle yarağını tuttuğumda epey kalın ve uzunluğu olduğunu anladım. Hiç bir zevk almadan içime boşaldı. Ben ise yarım kalmıştım ve canım çok istemişti. Hadi soyunalım da daha tatlı yaparız. Bir senedir ben de yaraksızım dedim ve ikimiz de soyunduk. Yarağını ağzıma alıp yalayarak kaldırdım. O da beni yatırıp amımı yalayarak,öperek, bızırımı emip beni iyice tahrik etti.F. ile hiç böyle yapmamıştık. Bacaklarımı omuzuna alıp koca yarağını (Kalın ve 25 cm uzundu. 19 cm boyundaydı) amıma dayayıp hızla sokunca “Ahh!” diye bağırıverdim.”Dur yavrum bağırma, daha hepsini sokmadım” dedi. Bir daha yüklendi ve götümden “foss” diye osuruk sesi gelince eliyle götüme vurup “Tamam şimdi sana sokacağım” diye sikini amımdan çıkarıp bızırımı ovmaya başladı.Sonra yarağını öyle hızla götüme soktu ki ağzımdan ister istemez “Allah! Öldüm, yırttın götümü” diye çığlıklar dökülüverdi. Öyle hızlı sokup çıkarıyordu ki, içime boşalırken ben de boşalmıştım.Üstümden kalkarken bana “F. bu durumu kati surette duymayacak, beni böyle idare edersen seni üzerime geçirip kanunen kızım yapacağım. Her şeyim senin olacak. Benim yaşım artık sona yaklaştı” dedi ve amımı öperek ayrıldı.Şimdi kanunen babam oldu ve evini bana tapuladı. Köydeki tarlaları zaten F.nin babası bakıyor. Onlar da yaşlı adam öldüğünde miras olarak benim olacak. Ama yaşlı adam ölecek diye beklerken hala her hafta beni en az iki kere götümden sikiyor.Aslında ben de böylece yarak hasreti çekmiyorum. İki ay sonra F. askerden gelince iki kocam oluyor. Bakalım nasıl idare edeceğim. Kocam işteyken amcayla sikişeceğim artık. Adam sende, götüm sağolsun.

28 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

iskender dedi ki...

5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

iskender dedi ki...

5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

iskender dedi ki...

5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

Unknown dedi ki...

Slm ben turgut istanbuldan olgun ve cilgin tecrubeli sexs uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli yarragimin tadina bakmak isteyen her yastan bayanlar arayabilir azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin yas farketmez sikise doyurmak kanatlanmak ucurmak zevkin doruguna cikmak isteyen arasin gizlilige saygiliyim 0531 517 92 79 wapsap

Unknown dedi ki...

kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

funda dedi ki...

ben istanbuldan escort funda siz değerli İstanbullu beylerin hizmetinizdeyim
saatlik ucretim 20 tl mesaj yada arama bekliyorum mesaja cevap var.0.5.4.5.3.6.7.6.6.1.2.






ben istanbuldan escort funda siz değerli İstanbullu beylerin hizmetinizdeyim
saatlik ucretim 20 tl mesaj yada arama bekliyorum mesaja cevap var.0.5.4.5.3.6.7.6.6.1.2.



Unknown dedi ki...

Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456

Unknown dedi ki...

Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456

Unknown dedi ki...

Merhaba ben murat bana vermek isteyen arasın yaş sınırı yok ama bayanlar arasın veya evli cifler ben yanlız yaşayan biriyim ve abaza kaldım Tüm bayanlar arasın 539 675 95 93

Unknown dedi ki...

SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

Fırat sever dedi ki...

selam BAYANLAR mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sıkıcı geçen ciddi dürüst gizliliğe güvene saygıya önem veren hayatına sırdaş dertleşecek dost arkadaş arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul bayan arkadaş arıyorum mesaj at tanışalım ekleme yapma seni zor durum da bırakmak istemem 546 251 95 85 ---7 / 24 açık msj arkadasida olabiliriz BAYANLAR gece aramak icin cekinmeyin 546 251 95 85 hersey seks deyil dertlesmek aciyi tatliyi paylasmak icin ara herturlu sohbete acigim bekliyorum BAYANLAR 546 251 95 85 gececi BAYANLAR sabaha kadar burdayim

..... dedi ki...

Agri dogubeyazt seksi seven atesli bayan varsa arasn 05388165466 am yerm ben

. dedi ki...

Slm yaş 30 gercek seksi seven durut evli çiftler arasn tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal seksde sinir tanmam 05537753404 evli amin yaratmak istyen inlete inlete boşalma işten sonra konuşalım tanşalm istanbul

BÜYÜK BALIK dedi ki...

Mustafa 26 yasımdayım 180 boyum altetic vucuda sahibim yeşil gözlü yakısıklı gizliliğe önem veririm.Deliler gibi gecelere ateşli saatler arıyorsanız aradığınız buldunuz demektir.Evli dul zengin fakir farketmez ben bu iş için yaratılmısım.Beni misafir ettiğiniz zaman sehir dısına kadar gelirim.sex makineniz05414589911

Unknown dedi ki...

Slm ben Hüseyin bekarım yaş 30 boy 1.78 kilo 70 esmer "bronz" tenli sportmen, sempatik, cana yakın ve çok doyumsuz biriyim Gebze yada İstanbul Anadolu Yakasında oturan evli, dul, bekar, farketmez olgun mutsuz arzulu istekli ve benim gibi doyumsuz birinin aramasını bekliyorum karşılıklı güven oluşursa yüz yüze'de görüşebiliriz gizlilik şartıyla ve sekste asla sınırım yoktur bu arada Skype kullanıyosanız görüntülü kamerada görüşmek isterseniz Skype adresim hsyn.kok tel numaram 0534 496 43 42 çağrı bırakmanız yeterli aynı zamanda özele açıktır yalnızca reelde görüşecek bayan arkadaşlar arasın "Lütfen sanalcı bayanlar ve gaylar aramasın ilgilenmiyorum"WhatsApp var

batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

adem dedi ki...

507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

Adsız dedi ki...

ben ızmırden tolga evlı ve dul bayanları bekliyorum 3. olurum 05303121477

Dost Erkek dedi ki...

MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01