3 Haziran 2012 Pazar

İlk Deneme Şahaneydi 4

Ömer sevgilimin istekli halini görünce çok mutlu oldu ve Serpili yüzü kendisine dönük şekilde kucağına aldı.Yaragı dar amın içinden çıkmamıştı ve damarlarının atışı Serpile büyük bir haz veriyordu.Bu şekilde birbirlerinin dudaklarını ve dillerini yiyip emdikten sonra Serpil ellerini oturak vaziyetteki Ömerin omuzlarına koyarak sikinin üzerinde inip kalkmaya başladı.Hızlı hareket ediyor ama kasıkları birbirine yapıştığında poposunu olduğu yerde dairesel çevirerek içindeki sikin tadını çıkartıyordu.Bu hareketi Ömeri ve beni mest ediyordu.Tam arkalarında yaragım elimde bu muhteşem manzarayı seyretmekten çok mutlu oluyordum.O an önümde sevişen herhangi bir yabancı çift olsa bu zevki alamayacağımı düşündüm.Sevişenlerin kadın olanının benim sevgilim olması ve aldığı zevki sınırsızca yaşadığını bana göstermesi beni daha tahrik ediyor ve tatlı dakikalar yaşatıyordu. -Harikasın sevgilim ,devam et aşkım,sen kadınların en tatlısısın diye seslendiğimde, -Çok dar ve sıcaksın hiç bu kadar sıkı am sikmemiştim harikasın bebeğim diyen Ömerin sesine Serpilin üçüncü ve öncekilere göre daha şiddetli orgazm çığlıkları karıştı. Ömerin dayanacak gücü kalmamıştı vaktimizin de kısıtlı olduğunu düşünerek hemen boşalmak istemiyordu çünkü ikinci defa ereksiyon olmak için zamana ihtiyacı olacaktı ve bu da mümkün değildi.Onun için sevişmeyi uzatmak Serpilin tadını daha uzun süre tadabilmek için yaragını Serpilden çıkardı.Serpilin içi bir anda boşaldı ve kendini memesi ağzından alınmış bebekler gibi çaresiz hissetti.Daha istiyordu şehvetli gözlerle bana ve elimdeki yarağa baktı.Ama ben de onların harika sikişini seyretmeye doyamamıştım ve Ömerin devam edeceğini biraz dinlenmeye ihtiyacı olduğunu anlamıştım.Ömer Serpilin içinden çıktığında vücudu terden sırılsıklamdı ve siki sıcak ,ıslak ve sımsıkı amdan çıkınca birden üşüdüğünü hissetti.Yaragı biranda yumuşadı. Birer sigara yaktık .Sigaralarımız bitene kadar biraz önce yaşadığımız şehvetli aşk sahnesini düşünerek ürperdik.Serpil dizleri üzerinde bacaklarımın arasına kafasını sokarak taş gibi sert duran yarağımı yalamaya emmeye başladı.O kadar güzel yalıyoruki bizi seyreden Ömer Serpilin arkadan görüntüsüne dayanamayarak sikini sıvazlamaya başladı ve sertleşen erkekliğini dizleri üzerinde domalmış vaziyette bana sakso çeken Serpilin amına yine aynı şekilde aniden kasıklarına kadar geçirdi.Serpil ağzındaki kalın yaragımı bırakarak çığlık attı ve amında hızla gidip gelen yarağın tadını,kalçalarına vuran Ömerin kasıklarından çıkan tokadı andıran hoş sesleri bir müddet dinledikten sonra aldığı zevki bana gösterir gibi sikimi emmeye ve dişlemeye başladı.Beni hırsla emişinden ve yarağımın hepsini gırtlağına kadar sokuşundan dördüncü orgazmını yaşayacağını hissettiğim anada sikimi bıraktı ve başını geriye savurarak ağzından hırıltılı bir çığlık bırakan sevgilimin aldığı zevk yüzünün gerilmesinden boynunun ve göğsünün kızarmasından göğüs uçlarının irileşmesinden belli oluyordu.Bir müddet birbirine yapışık bekleyen çift Serpilin acıyan dizlerinin sızısını dindirmek için ayrılınca Serpil kanepeye yine dizleri üzerinde domalarak durdu. -Haydi canım kaldığın yerden devam et harika sikiyorsun diye Ömeri çağırdı. Ömer Serpilin arkasına yerleşti ve hızla pompalamaya başlarken küçük deliğede orta parmağını sokup çıkarmaya başlayınca Serpile mutfakta sorduğu anal severmisin sorusuna aldığı evet cevabı geldi ve sikini küçük dar deliğe dayadı.Serpilden ve benden onay almak için az durdu.Ben ve sevgilim aynı anda evet diye bağırdık.Ömer aynı şekilde birden dibine kadar daracık deliğe girdi.Serpil benim kalın yarağıma alışkın olduğundan Ömerin ince sikinden acı duymadı aksine uzun oluşundan büyük zevk aldığını hissedince kısa sürede başını kanepenin minderlerine gömerek boğuk boğuk haykırarak anal seksten de ne kadar zevk aldığını Ömere ispat etmiş oldu.Artık Ömerin dayanacak gücü kalmamıştı.Ben yere halının üzerine sırt üstü uzanırken Serpile hadi gel üzerime bitanem diye seslendim.Aşkım Ömerin önünden kendini kurtarıp kalın yaragımı tutarak amının dudaklarına sürteledikten sonra kasıklarını kasıklarıma yapıştırdı ve kalın sikimin ne kadar harika olduğunu ve ondan ne kadar çok zevk aldığını daha iyi hissetti. devamı İlk Deneme Şahaneydi 5 de)

12 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

Unknown dedi ki...

slm ben turgut olgin ve sexs uzmaniyim sikismek isteyen her yasta bayanlar arayabilir gizlilige saygiliyim 22 santimlik yarragimin tadna bakmak isteyen arasin 05315179279

YanıtlaSil

Adsız dedi ki...

Genç kızlar arayın yada yazın sanal real farketmez görüşürüz de 0535 354 83 66.

Goktuu dedi ki...

Mrb yas: 27 sac seyler yazmaya gerek yok tanismak isteyen bayalar mesaj atabilir 05531495966

dogubeyazt masaj salonu ben ayaz tel 05537753404 yaş 30 klo 70 boy 175 dedi ki...

Merhaba ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy Gebze kartal seksi seven bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum seksde doymam yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum büyük yarak kalın yarak seven bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde doymam tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Adsız dedi ki...

ANKARADA KENDİ YERİNİZDE CIFLERE BAYANLARA SINIRSIZ MASAJ HİZMETİ ARAMADAN ONCE KENDINIZI TANITICI MESAJ BEN POYRAZ TOLGA WAHATSAP VIBER VAR UCRETLI 150 TL WAHATSAP 05373215942

adem dedi ki...

507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

Dost Erkek dedi ki...


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01