3 Haziran 2012 Pazar

ILK KEZ SIKILIYORDU TAMAMEN GERÇEKTIR

Bu hikaye tamamen gerçektir.biraz uzun ama okumanızdan gerçekten karlı çıkacaksınız her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatacağım.arkadaşımın adı Necla dershaneden beri arkadaşız.uzun kıvırcık saçlı esmer küçük ama eli dudaklı fiziği manken gibi göğüsleri dolgun bacakları kalem gibi dümdüz ayaklarına kadar harika bir kız.ona hiç yan gözle bakmamıştım gerçi arada sırada Abazalık tutunca belki bir iki kez onu düşünüp 31 çekmişimdir.neyse seneler üstüne bir gün karşılaştık o ayrı şehirde ben ayrı şehirde okumuştuk.birkaç kez buluştuk yemek falan yedik.bir gün buluşmamızda tatile halamın yazlığa gideceğimi söyledim.o da keşke benim de imkanım olsa da bende çıkabilsem dedi.bende yazlıkta tek ben olacağım istersen gel dedim o da aa süper olur beraber tatil yaparız dinleniriz dedi.tek sorun onun evden izin almasıydı çünkü ailesi tutucuydu.birden okulda diploma işlerim olduğunu söyler gitmişken veda amaçlı arkadaşlarımda bir iki geçirir dönerim dedi.bu plan tutmuştu halamın yazlığının yolunu tutup Marmaris’e gittik.yazlığa yerleştik duş aldık denize indik sitenin içi yemyeşil çok güzeldi akşam önünce üzerimizi değiştik.gri saten diz hizasında tek parça omuzları askılı bir elbise giymiş ayaklarında da ten rengi ince çorap vardı.ucu açık topuklu ayakkabı giymiş saçlarını arkadan toplayıp beline kadar sarkıtmış hafif makyajla harika duruyordu.bende hayırdır nereye böyle giyindin bu akşam evde olalım yarın çıkarız dedim.itiraz etmedi hem sana bak neler hazırlıyorum dedim.terasa denize karşı harika bir mangal kurmuştum alkol de vardı Necla iyi ki çıkmamışız dedi gecenin geç saatlerine kadar yiyor içiyor şarkılar söylüyorduk hareketlerimiz artık gevşemişti rahat davranıyorduk.gel sana yatak odanı göstereyim dedim alt kata indik yatağını hazırladım.ama müthiş omuzları ve vücudu gözümün önünden gitmiyordu.ben iyi geceler diyip oda dan çıkarken bileğimden tutup çekti.bir iki dakika kadar göz göze bakıştık sonra bir şey bizi çekti ve öpüşmeye başladık.ne olduğunu anlayamamıştım ama çok hoştu.birbirimize sarılıp deli gibi öpüşüyorduk.Necla günahına girmek istemem dedim.ama o ben zaten kız değilim dedi.şaşırmıştım nasıl olur sen tutucu bir aileden geliyorsun dedim.bana kimseyle yatmadığını ama okulda kendi kendine mastürbasyon yaparken parmakları kendini kaybedip iyice sokarak yanlışlıkla bozduğunu ama şimdi benimle olmak istediğini söyledi ilk erkeği ben olacaktım nefis bir şeydi bu.tekrar öpüşmeye başladık.elbisesinin askılarını omuzlarında aşağı bıraktım.o da gömleğimi ve pantolonumu çıkarttı bu arada.siyah sütyen iri memeler harika bir siyah tangası vardı.öpüşürken ellerimi . kalçasının yanaklarında gezdiriyordum.sütyenini çözdüm ve o iri tam 90 gelen memelerini avuçlamaya uçlarını sıkmaya başladım taş gibi olmuştu memeleri.dili ağzımın içinde geziniyordu.Necla da elini donumdan içeri sokmuş taş gibi olan sikimi sıvazlıyor avuçluyordu.yatağın kenarına oturttu ayağı uzatıp ayakkabısını çıkartmamı işaret etti.ikisini de çıkarttım.ayağını ağzıma götürdü incecik ayakları vardı topukları bir ceviz kadardı belki de.hiç düşünmeden yalamaya koklamaya başladım.bu arada o da donumu çıkartmış diğer ayağıyla sikimi okşuyordu.diz alttı çorapları ıslanana kadar tabanlarına kadar yaladım ve çoraplarını çıkarttım.şimdi çıplak ayaklarını yalıyordum harika kokuyorlardı ve yumuşacıktı topuklarını damaklarımın arasına alıp eme eme dilimi sürte sürte tabanlarından parmak aralarına kadar yaladım.içlerini ıslattırdı ve . sikimi iki ayağının arasına altı ileri geri 31 çekmeye başladı şapur şupur ses geliyordu .yatağın üstüne dizlerimle oturdum o ayaklarıyla okşarken bende memelerini sağa sola sıkıştırıyordum o da eliyle tangasının altında kabaran amını avuçluyordu.yatağa boylu boyunca yatırdım dizlerini kırıp bacaklarını açtım.ayak bileklerinden koklayarak dilimle emerek yalamaya alt baldırlarından diz kapaklarının . altından üstünden emmeye üst baldırlarından kasıklarına kadar yavaş yavaş ama koca lokmalarla adeta yedim.kasıklarını kokusu müthişti Necla hadi görkem orayı da yala yanıyor bak dedi tangasını kendisi sıyırdı bacaklarını kaldırdı ayak bileklerinden çıkardı bacaklarını omzumdan arkaya doğru atarak ayak tabanlarını sırtıma dayadı .ayaklarının sıcaklığı müthişti ve sırtımı okşuyordu.sikilmemiş dar amı kabarmış ıslanmıştı mis gibi tertemizdi ve gerçekten harika kokusu vardı.dilimle önce kabaran dudaklarını yalamaya başladım nabzı orda atıyordu sanki.dilimi yavaşca amının ağzından içeri küçük darbelerle yalamaya başladım Necla saçlarımı tutmuş kendine çekiyordu.bunu yaparken de ben aynısını yapmak istiyorum dedi.69 pozisyonu aldık.ağzına sikimin tamamını aldı yavaş derin büyük lokmalarla hoşuna gittiğini belli eden seslerle yalamaya başladı bende önümde duran kayısı gibi amı yutuyordum adeta.dilimin kaygan amında girip çıkıyordu sonuna kadar.necla hadi görkem erkeğim ol becer artık beni ama bunu yaparken arada konuş benimle diyordu.sırt üstü yattı bacaklarını açtı sikimin kafasını amının ağzına dayadım yavaşça iteledim.canı çok yanmıştı ne de olsa hiç kimse girmemişti ona sonra yavaş yavaş alıştı önce yarısı derken sonuna kadar rahatça girmeye başladım.necla görkemim sik beni daha iyi sik korkma canım acıması hoşuma gidiyor dedi.ben abanarak sikmeye başladıkça benim sikicimsin bende sana sikilmekten hoşlanan kadının olayım diyordu hayvan gibi sik beni hadi görkem düz beni diye avazı çıktığı kadar bağırıyordu.neclayı ayak bikelerinde tutup bacaklarını kaldırdım amı bir karış kadar yataktan havalanmıştı biraz da arkaya doğru yatırdım bacaklarını.amı daralmıştı bu pozisyonda.eliyle sikimi tutup amına yerleştirdi bacakalrını havada tutuyor daralan ama köküne kadar çok hızlı olmamakla beraber tempolu girip çıkıyordum.necla da enteresan sesler çıkartıyordu ayyy aoooovvv diye.her hirişimde ayyyy yapıyor her çıkışım aovvvv yapıyordu ve oda inliyordu.bacaklarını birleştirdim götünü biraz daha kaldırdım sikmeye devam ettim o da ayaklarını ağzıma uzatmış yalamamı istiyordu nefis ayakların sabaha kadar yalayabilirdim.bacakları kapalı şekilde yan yatırdım dizlerini karnına çektirdim şimdi yan girip çıkmaya başlamıştım.deli gibi hızlanmıştım artık boşalmak üzere olduğumu söyledim.içime boşal buraya gelirken hap aldım ilişki için bir şey olmaz dedi ve deli gibi boşalmaya başladım.o da benle aynı anda göörrrkkkeeeeem erkeğim diyerek boşalmaya başladı ben sonunda kadar abanmış içinden çıkmamıştım oda iyice bastırmıştı kendini kucağıma.sikimin kenarların gürül gürül sıcacık suları akıyordu.tamamen boşalınca yan yana yattık birer sigara yaktık.sigara içerken bana görkem bu yaşadıklarımız . bizim özelimiz arada kalacak değil mi diye sordu bende merak etmemesini söyledim.bana içime gir orda kalsın dedi şaşırdım.dediğini yaptım doymadın mı hala diye sordum.güldü oğlum 27 yaşıma geldim daha ilk defa yaşıyorum doyar mı insan dedi ve güldü.gene yaparız ama daha başka zevkler de var dedim nasıl dedi hep önden . olmaz ki insan sıkılır dedim niyetimi anladı.önce yanaşmadı ama biraz ısrar ettim sorun kalmadı.sikim içindeyken yavaşça daireler çizmeye sikimi uyandırmaya başladı ve üstüme çıkıp oturdu içimde büyüdüğünü hissetmek çok güzel dedi ve yavaşça ellerini göğsüme bastırarak oturup kalkmaya amına giren sikimi seyretmeye başladı temposunu arttırdı nefesi kesik kesikti artık.iri memeleri aşağı yukarı hopluyordu hemen avuçladım bu kız göğüsleri avuçlanınca tanıdığım diğer kadınlardan çok daha fazla tahrik oluyordu. Ayaklarının üstünde çömeldi ve o şekilde oturup kalkmaya başladı artık amı alışmıştı hızlı hızlı oturup kalkıyordu.olduğu pozisyonda durdurdum ve ben aşağıdan yukarı köküne kadar sokup çıkartmaya başladım ağzını sonuna kadar açmış başını tavana kaldırmış aaaaooovv aaaaooovvv ayyyy diye inliyordu.bir süre böyle siktikten sonra domalttım bacaklarını arkada iyice araladım oda ellerini çenesin altına koyup dirseklerinin üstüne yaslanmıştı.sırtı aşağıda götü yukarda harikaydı.arkadan çizgi gibi gözüken amına girip çıkmaya başladım taşaklarım tenine çarptıkça şap şap ediyordu.necla artık arkanı istiyorum dedim.ve dilimle götünün deliğini yalamaya başladım şaşırdı iğrenmiyor musun dedi hayır dedim ve devam ettim.götü de tertemizdi resmen sabun kokuyordu.ben yalarken o da hımmmmm ıııımmmm ohhhhh diye derinden mırıldanıyordu.dilimin ucu içeri doğru girmeye balamıştı.parmaklarımla biraz araladım ve dilimin yarısını içeri sokup çıkarmaya başladım.necla kalkıp önümde diz çöktü ve sıra bende dedi.tamamını bir seferde ağzına aldı iki eliyle kavrayıp 31 çekiyor bir yandan da ağzının içine çeke çeke yalıyordu bende onun gibi konuşmaya başladım.yala Necla sikimi yala başını eme eme yala ağzını siktir bana diyordum.avuçlarına almıştı sikimi ağır ağır sıkı sıkı 31 çekiyordu bana sorular sormaya başladı. Bununla bana ne yapıcan dedi arkana giricem dedim.bunun adı ne dedi sik dedim başka dedi yarak dedim peki bu yarakla neremi ne yapıcaksın dedi arkanda giricem dedim başka dedi oyun iyice hoş olmaya başlamıştı .götüne giricem dedim eee başka dedi.götüne yarağımı sokup çıkartıcam dedim. Yani dedi beni götümden sikiceksin değil mi diye sordu evet dedim peki nasıl sikiceksin dedi kökleyerek sikicem Necla hoplata hoplata kanırta kanırta sikicem seni dedim.necla ağzına almadan bir çırpıda düz beni görkem götümden sik dedi ve sikimi tükürükleyerek 3- 5 kez ağzına alıp bıraktı.tekrar domaldı bacaklarını araladı bu sefer çenesini yastığa gömüp iki eliyle götünün yanaklarını araladı eğilip bir iki kez yaladım tükürükle iyi kayganlaştırıp . ıslattım hadi görkem bekletme yak canımı dedi.başını sokar sokmaz yastığı dişlerinin arasına alarak bağırdı ve öne doğru attı kendini bende o arada köküne kadar girdim derin derin solumaya yastığı ısırmaya başladı yavaş yavaş gidip gelince alıştı ve o da hareketlenmeye başladı.ben artık sonuna kadar daracık göte girip çıkıyordum.necla kendine gelmiş konuşuyordu sik beni görkem götümde sik parçala kanat diyordu ben hızlanmıştım şap şap şap şap girip çıkıyordum girerken de kalçalarında tutup kendime çekiyor havaya kaldırıyordum .bana görkem sikini götüme girerken göster bana diyordu bense tınlamıyordum artık yalvarma boyutuna getirmişti. Sırt üstü yatırdım.ayak bileklerinden tuttum bacaklarını atabildiğim kadar arkaya yatırdım . görüyor musun dedim başını evet anlamında salladı.kafasını tutup deliğine dayadı ben posizyon gereği şnav durumundaydım gövdemle girip çıkmaya başlamıştım artık makine gibi seri seri sikiyordum o da hiç kesinti yapmadan aaaaaaaaaaaaaaaaaaa diye bağırıyordu ben abandıkça sesi kesik kesik aaaa lıyordu fişek gibiydim artık bacaklarını havada birleştirdim karnına bastırdım ve iki ayağının parmaklarını ağzıma alıp ısıra ısıra aralarına kadar yalayarak dakikalrca hızımı kesmeden siktim boşalıyordum dedim çıktım içinden o yatarken iri memelerinin arasına girdim aşağıdan yukarı bir iki kez girip çıktıktan sonra yüzüne kadar boşaldım.görkem beni de boşalt hadi yüzüne boşalayım ne olur diye yalvardı yatağın kenarına oturdum bacaklarını aşağı indirdim diz çöküp amını yalamaya başladım ben dilimi iyice dibine soktukça o bir karış mesafe götünü kaldırıyordu artık iyice kasılmaları başlamıştı iki eliyle ensemden tutup amına çekti ve tamamını ağzıma boşaldı nefis bir tattı hiç pişman değildim yaklaşık 20 saniye kadar boşaldı.ikimizde bitmiştik.orda kaldığımız 6 gece boyunca gündüzleride dahil olmak üzere . çeşitli türlerde seks yaptık.aradan 3 sene geçti evlendi ama hala sevişiyoruz

13 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

. dedi ki...

Slm yaş büyük yarak seven bayanlar evli çiftler arasn gizlilik şartıyla tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal seksde sinir tanmam 05537753404 evli amin yaratmak istyen inlete inlete boşalma istyen bayan arasn tanşalm istanbul içi her yer de bayanlar arSn

Adsız dedi ki...

slm ben ıstanbuldan hakan 44 yasında sarışın mavı gözlu spor meraklısı olan atletık vucutda sahıp 182 boy 85 kg benım ıçın herseyden önce guven oncelıkle olgun 45 yas ustu bayan tercıhımdır arzu edersenız benım tlf num 05370205832

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

dadas25152@gmail dedi ki...

507 053 63 33. Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın gizli sirdasiniz oluyum tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

Adsız dedi ki...

ANKARADA KENDİ YERİNİZDE CIFLERE BAYANLARA SINIRSIZ MASAJ HİZMETİ ARAMADAN ONCE KENDINIZI TANITICI MESAJ BEN POYRAZ TOLGA WAHATSAP VIBER VAR UCRETLI 150 TL WAHATSAP 05373215942

Dost Erkek dedi ki...


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01