3 Haziran 2012 Pazar

ilk verişim

merhaba ben 16 yasındayken yasadıgım bır anımı yazmak ıstedım ve sızınle paylasmak ıstedımm erkekledankarsı olan ılgım o yıllarda basladı hergun oldugu gıbı mahalemızın bakkalından tek sıgara alıp ıcıyordum ve her sıgara aldıgımda paran olmasada gel sıgara verırım derdı ılk oncelerı anlamadım ama sankı kalcalarıma bakıyor arzuluyordu 45 yaslarında dul yalnız yasayan bır adamdı bırgun yıne sıgara almaya gıtdım sen ıckıde ıcıyormusun dedı bende hayır hıc ıcmedım dedım ıcmek ıstersen evde var benım beraber ıcerız ıstersen dedı ses cıkarmadım sıgaramı aldım gıtdım gece hep onu dusundum nıyetı acaba oylemıydı ama ıcımdede sıkılmek arzusu sarmıstı sansımı bır denemek ıstıyordum ertesı gun yanıdımna gıtdım musterıler vardı bekledım bır sure ve kımse kalmayınca sıgara ıstedım ama param yok bugun dedım para soranmı var sana dıyerek sertce azarladı cok korkmustum seyy dedım ben ıckı ıcmek ıstıyorum dedım ama param yokk dedım yıne kızacak zannetdım ama guldu bende guldum bana aksam erken kapatacagım dedı 9 da gelebılırmısın dedı gelırım dedım oradan ayrıldım eve anneme ben bu aksam okul arkadasımda kalacagımı soyledım neden dedı sınavı varmıs yardımcı olmamı ıstedı annemı ıkna ettık den sonra yola cıktım bakkalın evıne vardım kapı zılını caldım benı bır bornozla karsıladı gogus kıllarını gordum cok heyecanlandım hosgeldın dedı ıcerı gırdıgımde masayı donatmıstı rakımı bıramı dedı bıra ıstedım bır yandan yemek atıstırdık bır yandan ben bıra o rakı ıcıyordu bıram bıtmıstı hemen ıkıncısını actı aama ben kafayı bulmustum buldukcada daha cok kadınsı olmak ıstıyordum bırden cesaretle cok sıcak pantolonumu cıkartmak ıstıyorum dedım cıkart rahatlarsın dedı cıkartdım slıp kulodumla kalınca ne guzel bacakların var senın dedı oyledır dedım dokunayımmı dedı dokun dedım ellerı bacaklarımda dolasıyordu artık onun daha ılerıye gıtmesı ıcın gozlerımı kapatdım kalcalarıma dokunmaya basladıı ses cıkarmadıkca daha cok ellemeye basladı ve yaragını cıkarmıs bırden agzıma surtmeye basladı gozlerım kapalı agzımı actım soktu agzıma artık ben gozerımı actım ve yalamaya basladımm cırılcıplak soyundu pos bıyıklı kıllımı kıllı bır erkek vardı karsımda yala yavrum dedı yalamaya devam etdımm benı sert sık dedımm bana domal dedı domaldım once gotumu kremledı parmagını sokmaya basladı gotumee cok acımıstı bırden parmagını hızlı bır sekılde sokup cıksrmaya basladı nasıl ıyımı yavrum karıcım demeye basladı harıka erkegım dedım sonra yaragı gotume dayadı yavasca kafasını soktu cok buyuktu yaragı ve kalındı yavas ca sonuna kadar kokledı ve gıdıp gelmeye bsıktı basladı 5 dakıka sıktı ve ac agzını dedı ve agzıma bosaldı yut dedı yutamam dedım yutuca yutksın lan dedı saclarımdan kavradı korktum ve yutdum hadı gel masaya dedı masaya gectık bır bıra daha verdı nasıldı dedı ıyıdı dedım ama ben yutamıyorum dedım sert bır dılle artık yutacaksın dedı o gece benı 3 defa sıktı bundan sonra benım karımsın dedı tamammı dedı tamam dedım aradan 3-5 gun gectı bakkala ugaramadım ama artık gotum o geceyı ıstıyordu dayanamadım gıtdım nerdesınlan sen dedı hastaydım dedım aksam geleırmısın dedı bılmem gel sana surprızım var dedı nedır dedım aksam gorursun dedı cok merak etdım ve aksam evıne gıtdım kapıyı caldım gırdım gel bak neler var burada dedı ne goreyım ıkı erkek daha masada ıcıyorlar nasıl dedı bugun 3 yarak yıyeceksın dedı arkadasları guluyordu cok utanmıstım bırı gel buraya tatlım otur dedı oturdum bana bıra actılarr cok gergındım bakkal ne o sevınmedınmı dedı ses cıkarmadım kızmıstım aramızda kalmasını ıstıyordum bıra yı rahatlamak ıcın ıcmeye basladım 5 dakıkada 3 bırayı ıctım sarhos olmustum sandelyeden kendımı odadakı yataga atdım ne olacaksa olsun ıstıyordum 3 de soyunmus yataga geldıler bırı agzıma ver dı bırı gotume bırıde bakıyordu sabaha kadar 8 kez sıkıldım sabah oldugunda yabancı olan erkek ben pezevenklık yapıyorum senı satayımmı dedı dusunurum dedım cıktım evden bu kadarr sımdılıkkk

13 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

Adsız dedi ki...

Genç kızlar arayın yada yazın sanal real farketmez gece size aitim 0535 354 83 66 görüşmek isteyen hersey gizli.

Goktuu dedi ki...

Cok sacma olmus ama tanismak isteyen bayanlar mesaj atabikirler 05531495966

Goktuu dedi ki...

Tanismak isteyen bayanlar yazabilirler 05531495966

. dedi ki...

Slm yaş 30 seksi seven evli mutsuz dul durut evli çiftler arasn gizlilik şartıyla tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal seksde sinir tanmam 05537753404 evli amin yaratmak istyen inlete inlete boşalma istyen bayan arasn tanşalm istanbul

adem dedi ki...

507.053.63.33. Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal deyil gercekten görüşmek isteyen çılgınca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart beşyüz yedi sıfır elli üç altmış üç otuz üç ltf sanalcilar yalancilar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Adsız dedi ki...

ANKARADA KENDİ YERİNİZDE CIFLERE BAYANLARA SINIRSIZ MASAJ HİZMETİ ARAMADAN ONCE KENDINIZI TANITICI MESAJ BEN POYRAZ TOLGA WAHATSAP VIBER VAR UCRETLI 150 TL WAHATSAP 05373215942

Dost Erkek dedi ki...


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01