1 Haziran 2012 Cuma

karimin yaptiklari

selam arkadaslar ben melih almanyadan katiliyorum esim tugce ile severek evlendik evliligimizin ilk aylari mükemmel gecti günün her saati sikisiyorduk balayimiz bitti ikimizde üzgün vaziyette islerimize basladik aksamlari isten geliyor yemek yer yemez yatiyorduk seks hayatimiz bittti denecek kadar azalmisdi sadece

cumartesi geceleri sikisiyor yatiyorduk aradan 1 ay böyle gecti esim ben cok yorgunum izine ayrilicam sende ayrilsana dedi bende arkadaslar izinde o yuzden ayrilmicam dedim copk uzuldu ve izne ayrildi acicka sölüm karim cok güzel ve seksi cok asiri acik giyinir disariya yabanci erkeklere güzelligini esirgemezdi is yerine ne zaman gitsem erkekler hep ona bakar gözlerini almazdi o yuzden pek güvenemem ve cok kiskanirdim izne ayrilali 3 gün olmusdu ve öglen gelip süpriz yapmak istedim kapiyi actimda yatak odamizdan aglama sesi geliyordu karimdi aglayan ama ne olmusdu diye bakim dedim bacaklarini karnina cekerek oturmus hungur hungur agliyordu birde bakdim bir adam yataga oturdu yasi oldukca vardi karim hayvansin sen cok adi bir hayvansin hemde adamda özür dilerim hayatim bak krem getirdim hadi bidaha deneyelim dedi karim hayatta olmaz cok acidi kocama bile yaptirmadim anlasilan adam götten istiyordu bak sen 3 kere bosaldin ben ne olcam hadi kirma beni hayatim diyordu karimda tamam ama ne olur yavas hala aciyo dedi adamda sevinerek tamam askimmmm diye bagirarak önce göt deligini yalamaya basladi iceri girip ikisinide öldürmemek icin zor tuttum kendimi ama izlemek acaip heyecan vermisdi adam karimi yalamayi birakmis götünü kremliyordu sikinede biraz sürünce gördügüm en buyuk sik olsa gerek dedim balta sapi gibi kap kalindi adam sikinin ucunu dayadi ve daha ucunu soktunda karim kendini öne atti cok aciyo dedi askim girince hemen gecicek güven bana dedi ve bidaha dayadi bu sefer kacmasin diye omuzlarindan tutup milim milim iceri girmeye baslayinca karim bagiriyor nefes alamiyom ne olur cikar diyordu gecti askim atz kaldi dedi ve bir kerede kalanini sokup bekledi karim bayginlik gecirir gibi oldu nefes alamiyor bagirmaya calisiyor ama nefesi cikmiyordu adam karimin sacini oksayarak yanagini öpüp gecti askim dedi ve yavas yavas gidip gelmeye basladi karim hüngür hüngür agliyordu adam iyice hizlaninca artik esim aglamaktan telef olmustu adam geliyorum askimmmm diye bagirmaya basladi karim tecavüze ugrar gibi uzanmis bosalmasinin bitmesini bekliyordu adam hirliya hirliya bosaldi ve biraz bekledikten sonra cikardi sikini karimin götünden döller fiskirmaya basladi adam karimin yanina uzanip sigarasini yakti ve karimin yanagindan öperek harikaydin askim amini ben bozamadim ama götten aldim bakireligini artik tam kadinim oldun dedi karimda adami öperek erkegimsin benim artik yapmican ama demi arkadan dedi adamda sen bana arkadan kadin oldun askim orasi bana ait o yuzden orda bosalmak istiyorum hep amini kocan sikiyor nasilsa dedi hem korkma ben sana anal toplar alcam sana gelmeden 1 saat önce sokarsin alisir ben gelincede canin yanmaz dedi kabul etmisti karimda karim saat gec oldu sen git artik simdi gelir benimki dedi adam giyinirken bende evden cikdim ve 1 saat sonra geri geldim eve girdigimde karim yuz üstü uyuya kalmis ciplakdi yanina oturdum yatak sperm dolu göt deliginde hala sperm vardi askim diyip dürtünce cok heycanlandi hemen toplanip ustunu örtmeye calisti benim askin kocan neden ustunu örttüm dedim seyy askim usudum dedi ok canim dedim yanina uzandim soyundum askim bu gun yapmasak olmazmi dedi bende cok istiyorum bitanem yorgunum ama dedim neden ciplak yattin ozaman bende beni bekliyon sandim yok cok sicakladim ondan dedi ok dedim rahatlat beni ozaman deyip agzina verdim 6 dakika yaladi geliyorum askim ne olur cikarma dedim ve agzina bosalmaya basladim harikaydi ilk kez yapti bana bunu ve hepsini geri cikardi ben dus alcam dedi ok dedim kalkti giderken yataga bakdim sperm doluydu geri gelince bisey bilmiyomus gibi yaptim carsafi aldi hemen degisti bu ne askim dedim dunde sevuismedik kurumamis sperm dedim seninkiler askim ya az önce sicradi sanirim dedi konuyu kapattim ertesi gun öglen gene erken geldim evde karim yatiyordu adam yokdu beklemeye basladim ufak odada ve zil caldi 30 dk sonra adam gelmisdi bir tane anal topu almis bak askim aldim dedi ve kremleyip al sok bunlari gel ben sokayim cok rahat etceksin dedi karim domaldi ve adam 6 topu sokup tangasini geri cekti 20 dk sonra hazirsin askim dedi ok dedi karimda adam hadi kaircigim yemek hazirla yiyip sikiselim hemen copk özlüyorum seni dedi yemekler hazirlandi yediler ve odamiza gittiler adam toplari tek tek cikarirken aman allahim harika görünüyor askim dedi dur geri sokayim kameraya alalim bu ani dedi ve kamerasini hazirlayip yeniden basladi cikarmaya son top cikinca karimin götü acilip kapaniyordu adam karimin agzina verip yalatti ve karimin amina girip köklemeye basladi karim cok gecmeden ilk orgazmini yasadi ve devam et ikinciyi istiyom dedi adam domaltip amina köklemeye devam etti ve ikinciyi bosaltti sonra cikarip domalmis vaziyette olan karimin götüne rahatca girdi adam cok mutluydu benim deligim cok seviyorum götünü 1 aya kalmaz toplara gerek kalmicak follos yapcam bu deligi cok dar offff diyordu adam cok gec bosaliyordu yarim saat pompalayip karimin agzina verdi hepsini agzina bosaltti yut askim tadini al dedi ve karima hepsini yutturdu ikiside mutlu vaziyette uzanip sigara yaktilar karim cok seviyorum seni ama kocami aldatiyorum buna care bulmamiz lazim adamda askim kocanin kucaginda sikemem ya seni böyle devam edicez dedi karimda ok dedi kamerayi kapatti ve karimin yanina uzandi ikiside sarildilar birbirlerine ve uyuya kaldilar saat baya gecince karim firladi ve eyvah kocam geldimi acaba dedi adam hemen hazirlanmaya basladi kahretsin ya diyerek hazirlanip disari bakti kimse yok dedi karim ohh iyi hemen git sen dedi ve adam resmen kacti karim yatagimiza gitti uzandi bende 10 dk sonra gelmis gibi yapip kapiyi carptim eve girdim geldinmi askim dedi evet bebegim dedim sikismek istiyorum diyince dur dus alip gelim dedi bende yok öyle yalamak istiyorum seni dedim sacmalama temiz temiz olayim dedi ok dedim karim dusa gidince kamerayi unutmustu adam tv ye ayarladim kumandayi aldim karimi beklemeye basladim karim geldi yataga girdi ve yalamaya basladim 69 olunca tv yi calistridim inlemere karim sok olmustu kafasini cevirdi bakinca aglamaya basladi herseyi anlatcam sana dedi bende gerek yok herseyi biliyorum dedim kizmadinmi dedi hayir dedim sen mutlusun ya yeter dedim cagirsana gelsin dedim hemen aradi ve adam geldi karimi adamin yaninda sikerken adama korkma senin bölgene dokunmam dedim gülüstük ben bosaldim sira adamdaydi hemen karimin götüne girdi bende adam karimi sikerken karimin amini yalamaya basladim adamin sikini net görüyordum ve dilim istemeden adamin sikine deyiyordu bunu fark eden adam karimdan cikarmis gibi yapip agzima verdi karim sasirdi ama bozuntuya vermedi adam karima sokuyor cikarip agzima veriyordu bir süre sonra bosalcam dedi bana ac agzini dedi ve agzima doldurmaya basladi sen neymisin ya ibnelik varmis sende dedi ve götünü sikebilirmiyim dedi karima baktim istiyonmu askim dedi evet dedim ve adam tam 20 dakika götümü sikti icime bosaldi sigaralarimizi yaktik sohbete basladik karima bunun tüm tüylerini al kaymak gibi yap yarin elbise perukl alicam kadin gibi olmali dedi ve ertesi gün beni hazirladilar ip tanga dantelli elbise gecelik almisti perugumda siyah uzun sacdi adam ikimizide siktikten sonra karima hadi hayatim bunu güzel temizle dedi karimda agda yapmaya basladi canim cok yandi tam 2 saatte bitti ama kaymak gibi olmusdum kiyafetlerini giydir misafirimiz gelcek dedi giyindim hazirlandim ve misafirimiz geldi 55 yaslarinda vucutlu bir adamdi adama al buda senin karin dedi ve adam beni alip odaya götürdü cok kibardi öptü sevdi 1 saat ve sikini agzima verdi harika yaliyordum ve adam götüme girdi cok kibar davraniyordu sii cok kalindi icim dolmustu karim gilde izliyordu bizi ve adam 30 dk sikip icime bosaldi yanima uaznip sigara yakinca askim harikasin benimsin artik bende evet hayatim senin kadininim dedim ve sarildik uyuduk simdi cok mutluyuz

13 yorum:

iskender dedi ki...

5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

Unknown dedi ki...

Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

kayanhakan dedi ki...

Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Adsız dedi ki...

ANKARADA KENDİ YERİNİZDE CIFLERE BAYANLARA SINIRSIZ MASAJ HİZMETİ ARAMADAN ONCE KENDINIZI TANITICI MESAJ BEN POYRAZ TOLGA WAHATSAP VIBER VAR UCRETLI 150 TL WAHATSAP 05373215942

İsmail dedi ki...

İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım sadece İskenderun'da görüşmek istiyorum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN hem masör hem jigoloyum 24 cm...0534 696 4725

İsmail dedi ki...

İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım sadece İskenderun'da görüşmek istiyorum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN hem masör hem jigoloyum 24 cm...0534 696 4725

Dost Erkek dedi ki...

MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01