3 Haziran 2012 Pazar

Kuyumcuda bekaretimi kaybettim

Ben 20 yaşlarında sarışın uzun boylu dolgun gögüslü çook sexsi bir kızım. Bir şirkette sekreterlik yapıyorum işyerimin yanında bir kuyumcu dükkanı var. Dükkanın sahibi oldukça karizmatik vee yakışıklı, her sabah dükkanın önünden geçerken selamlaşırız ama ikimizde birbirimize bakmaktan alıkoyamıyoruz. zaten bakışları beni çok etkiliyor. Ona bu hissettigim kışkırtıcı duyguları anlatmak için sabırsızlanıyorum. artık onu çok istemeye başlamıştım daha fazla dayanamıyacaktım.Bir gün dükkanda tek başınayken yüzük alma bahanesiyle gittim, çok sex giyinip onu kendime çekmem lazımdı ve dedigim gibide oldu. Üzerime dar ve mini bir etek giydim ve gögüs dekolteli bir bady geçirdim yolda yürürken herkesin gözünün bende oldugunu farkettim. Dükkanın kapısının önüne geldigimde çok heycanlıydım ve bi okadarda azmıştım. Kapıyı açıp içeri girdim kalbim küt küt atıyordu, beni görünce çok şaşırmıştı hoşgeldin diyerek elimi sıktı. Bende kendime güzel bir yüzük almak istedigimi söyledim ve yüzükleri çıkartıp bi dene istersen parmagında nasıl durduguna bak dedi. Ben yüzükleri denerken gögüslerime baktıgını farkettim ve hiç bozuntuya vermedim.kendi bir iki model begenip elimi tutup yüzügü gözlerimin içine bakarak taktı, begendin mi diye sordu bende sen begendikten sonra takarım tabiki dedim. Yüzügü tam parmagımdan çıkarırken elimden tutarak lütfen yüzük kalsın önce soguk birşeyler içelim mi dedi. elimden tutup benim aynalı dekor sandıgım yer megerse başka bir odaya açılan bir kapıymış. İçerisi loş bir ısıkla kaplı çok romantik bir odaydı. Burda sevişmek çok güzel olacaktı. ben şaşkınlık içinde odayı izlerken oda bana hafifçe gülümsüyordu.Çokmu şaşırdın dedi , bende kuyumcu dükkanında ilk defa böyle bir oda gördügümü söyledim. Oda fazla şaşırma daha yeni başlıyoruz ne içersin diye sordu? bende soguk birşeyler alabilecegimi söyledim, o bu sırada soguk birşeyler koyarken nezemandır bu anı bekliyorum dedi bunu duyduguma çok şaşırmıştım megerse oda benimle aynı duygular içindeymiş. konuşurken yanıma oturdu gözleriyle beni süzüyodu,git gide daha fazla yakınlaşmaya başladı. Artık açılmanın zamanı gelmişti daha fazla dayanamayıp dudaklarına yapışıp kaldım okadar ateşli bir öpüşü vardıki beni daha çok azdırmıştı ama yavaş yavaş olmasını istiyordum. Oda elini bacaklarımda gezdiriyordu,sonra beni koltuga yatırıp bacaklarımdan başlayarak öpmeye başladı ben zevk çıglıkları atıyodum yavaş yavaş gögüslrime dogru geldi ve üzerimdekileri çıkarıp attı ve aletini gögüslerimde gezdirmeye başladı sonra agzıma soktu ben okadar zevklenmiştim ki aleti müthiş bir şekilde yalıyodum oda bana müthişsin bebegim devam et diyordu ve daha fazla dayanamayarak agzıma boşaldı. Ben yalamaya devem ettim ve aleti kıvamına getirdim ve sıra benimkine gelmişti oda benimkini büyük bir zevkle yalamaya başladı vücüdumda yalanmamış bir yer bırakmamıştı artık daha fazla dayanamıycam bebegim deyip o güçlü kollorıyla beni tutup yere attı ve domalmamı söyledi ben bakire oldugumu söyleyince, ne yani bu güzel amı ilk benmi sikecegim dedi sonra aletini tükürükle yumuşattıktan sonra yavaş yavaş girmeye başladı ben acıdan bagırınca o daha fazla zevk almaya basladı ve beni kollarımdan sıkıca tuttu ben acıdan kıvranırken o ise zevkten deliriyordu artık bende zevk almaya başlamıştım o soktukça ben daha fazla deliriyordum artık ikimizde boşalmaya başlamıştık o aletini çıkarıp gögüslerime boşaldı sonra yanıma yıgılıp kaldı benden çok zevk aldıgını ve bunu sık sık tekrarlamak istedigini söyledi bende memnuniyetle kabul ettim tabi.. Artık bunu sık sık tekrarlıyoruz,daha sonra diger maceralarımı anlatırım şimdilik hoşçakalın…..

12 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

Goktuu dedi ki...

Mrb yas: 27 Tanismak isteyen bayalar mesaj atabilir 05531495966

. dedi ki...

Slm yaş büyük yarak seven bayanlar evli çiftler arasn gizlilik şartıyla tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal seksde sinir tanmam 05537753404 evli amin yalatmak istyen inlete inlete boşalma istyen bayan arasn tanşalm istanbul içi her gün her yer bayanlar arasn tanşalm

dadas25152@gmail dedi ki...

507 053 63 33. Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

dadas25152@gmail dedi ki...

507 053 63 33. Slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın cevresinden bayanlar sanal değil gerçekten görüşmek isteyen muhteşem sex çılgınca sevişmek v saatlerce amn gtn yalatmak isteyen azgın ateşli heryastan bayanlar v aralarına sırdaş güvenilir tek erkek arayan ozgur ciftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sırdaş güvenilir biriyim özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart v sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

tasrali dedi ki...

Merhaba ben ali 35 YS ankaraliyim mutlu olmak isteyen evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir mutluluğunuz mutluluğumdur

batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın gizli sirdasiniz oluyum tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

Adsız dedi ki...

ANKARADA KENDİ YERİNİZDE CIFLERE BAYANLARA SINIRSIZ MASAJ HİZMETİ ARAMADAN ONCE KENDINIZI TANITICI MESAJ BEN POYRAZ TOLGA WAHATSAP VIBER VAR UCRETLI 150 TL WAHATSAP 05373215942

Dost Erkek dedi ki...


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01