3 Haziran 2012 Pazar

Nişanlısını Siktim

Merhaba arkadaşlar, bir pazar akşamıydı. Arkadaşım yıllardır tanıdığı Seda ile nişan kararı almıştı. Çok heyecanlılardı ve mutluydular. Seda benim ilk okul arkadaşımdı, her zaman onu arzuluyor sürekli onu düşünerek 31 çekiyodum. Seda sürekli onu düşündüğümü biliyodu ama bunu Cemile hiç söylememişti, belkide onunda hoşuna gidiyordu. Küçükken bize geldiğinde, ders çalışma bahanesi ile onu eve çağırıp götünü başını ellerdim. Seda o zamanlar bunu pek anlamasada genede hoşuna gidiyordu. Neyse konuya gelelim, nişan kararı alındığı pazar akşamında bunu kutlamak için hep beraber içmeye ve eğlenmeye gittik, o gün bolca içip eğlendik dans ettik. Gecenin ilerleyen saatlerinde Erkan ve Selinin evine gitmitik ve orda içmeye devam ettik. Oldukca kalabalık bir ortam olduğu için herkes birbirinden habersizdi. İlerleyen saaatlerde alkolünde etkisiyle herkes biyerde sızmıştı, sanırım ayık olan bi ben kalmıştım. Herkes sızınca bende yatmaya karar vermiştim. Salon ve tüm odalar nerdeyse dolu olduğu için bende Selinin odasına yatmaya yöneldim fakat kapıyı açtığımda, Seda yatakta tek başına uzanmış sızmıştı, kapının sesini duyunca kafasını kaldırıp baktı ve geri yattı. Bende bu durumu fırsat bilip yıllardır sikmek istediğim sedayı, tamda nişan gecesinde bir güzel sikeyim diye aklımdan geçirdim. Gidip hemen cemili ve diğerlerini kontrol ettim herkes kendinden geçmişti. Hızlıca sedanın yanına gidip bacaklarından okşamaya başladım, boynundan öperken bi yandan ellerimide abiyesinin içinden göğüslerine doğru soktum. İçinde sutyen yoktu ve göğüsleri süperdi ilk kez böyle sert ve dil göğüse elliyordum. Göğüslerini iyice açıp uçlarını dilimle gezip ısırmaya başladım. Seda hafiften inlemeye başladı ve kaldırıp kafasını bana baktı. Fazla vaktimin olmadığını hatırlayıp sedayı soymadan sikmeye karar verdim, abiyesini yukarı doğru sıyırıp hemen taş gibi olmuş sikimi sedanın amına hızlıca geçirdim, 10 dakika boyunca sedayı inleterek siktikten sonra içine boşaldım. Hızlıca toparlanıp hemen içeri gittim ve 10 dakika sonra cemil sızdığı yerden kalkıp sedanın yanına gitti. Sedayı nişan gecesinde sikerek, yıllardır beklediğim kızı sikerek nirvanaya ulaştım.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İST.DA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap caBEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

Adsız dedi ki...

SLM BEN HAKAN SİKİŞMEK İSTEYEN BAYANLAR ARAYIN İZMİR MERKEZDE OTURUYOM 0507 087 93 63

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Unknown dedi ki...

Merhaba ben murat bana vermek isteyen arasın yaş sınırı yok ama bayanlar arasın veya evli cifler ben yanlız yaşayan biriyim ve cok abaza yim 539 675 95 93

Dost Erkek dedi ki...


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01