4 Haziran 2012 Pazartesi

otobüste sex2

mrb site sakinleri , inilti okurlarına anımı yazmak istiyorum, unutulmaz bir an olduğu için bu duyguyu sizlerle paylaşmaktan çekinmiyorum. başımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum. bu arada adım kaan 22 yasındayım İstanbul da oturyorum bundan 2 hafta önce cumartesi günü bakırköyden ewe gitmiş için otobüse bindim en arka köşe cam kenarına oturdum camdan sağ sola bakıyorum otobüs hareket etti. 2 3 durak sonra birkaç kişi bindi en arka oldugum için herseyi net olarak görebiliyordum. otobüs ilerlemeye basladı bir müddet sonra bir çift gözün bana kaçamak bakışlar yaptıgını fark ettim bu bakışlar utangac ama cok sıcaktı belli etmeden izlemeye basladım ben yavas yavas yaklasmaya basladı bu yaklastıkça içim de birsey ler olmaya basladı 170cm boylarında 57 58 kilo civarında esmer 20 21 yaslarında biriydi buu. bir müddet sonra yanımdaki 2 kişi kalktı ve bu oturdu ben tepki vermiyorum ama kızarmaya basladım neyse bu düğmeye bastı inmek için ayaga kalktı ve kucagıma bi kağıt attı actım okudum benle birlikte in yazıyordu bir tereddüt yasadım bi an acaba dedim ama indim neyse biraz yürüdü köşede durdu ben yanı geldim sen cok hoşlandım dedim bende dedi rahat konusabilecegimiz bir yere gidelim dedim bana ewine gidebilecegimizi arkadasların ewde olmadıgını söledi. kabul ettim yavasca ewe dogru yol yürümeye basladık bana sen benden sonra gir dedi ewe süpriz yasamayalım dedi tamam dedim bir müddet sonra camdan baktı işareti aldım girdim ewe oturdum konusmaya basladık yükseklisans yapıyormus hem de bir yerde calısıyormus adı da esinmi neyse ben bunun yanına oturdum nefesi hızlanmıstı üstünde tam boy bir elbise vardı ama biraz dardı sanırım cünkü tüm hatlarını belli ediyordu benim de keten pantolunumdan heyecan dan alet belli oluyordu konusurken gözü esinin pantolanumdaydı bende vücudunu süzüyordum birden yakınlastık ve dudagına sarıldım öpmeye basladım cok güzel karsılık veriyordu bu kadar heycanladıgım olmamıstı acaba istek karsıdan geldiği için miydi anlayamadım.neyse bir yandan dilimle agzının içini keşfederken bir yandanda elimle de vucudunu kesfediyordum elimi bacakalrını oksayarak yukarı dogru cıkardım kukusuna geldiğim de vıcık vıcık su aldugunu hisseetim oda boş durmuyordu bu arada sikimi kavramış oynuyordu yavas yavas boynunu öperek esinin heryerini kesfediyordum inliyordu resmen kendinden gecmeye basladı ben bunu yavasca soyuyorum bir yandan öpüyorum gögüslerine gelince 2 tane yumruktan hafifi buyuk ve bembeyaz şeyleri görünce basladım somurmaya ısırklar atmaya basladım esin kendin gecmişti ben işimi yavas yavas yapıyordum ki bu anı doya doya yasamak için yavas ca aşagılara inmeye basaldım hafif tüylü amına geldiğimde sudan vıcık vıcık olmus amını yalamaya basldım daha deliye dönmeye sesini artırmaya basaldı dil darbelerimi amının dudaklarına amının derinliklerine vurak onu deli ediyordum basımı bastırıyor daha derinlere girmemi isityordu yeter artık sok diyordu bunu kaldırdım bacaklarını actım girmekte bir tereddüt yasayınca korkma kız değilim elimle ben bozdum 2 sene önce dedi ben de yavas yavas kafasını soktum itirmeye basaldım acı cekiyordu amı daracıktı ateş gibiydi içi yanıyordu resmen tamamını soktum 2 3 gir cıktan sonra alıstı hızlandım bir yandan sikiyorum bir yandan da gögüsleriyle oynuyorum askım daha hızlı daha sert diye inliyordu boşalama yakın cıkarttım ve gögüslerin arasına soktum ve sürterek suratına boşaldım sonra yanına uzandım dudaugından öpmeye basladım benden önce sevgileri olmus fakat hiç yapmamıs öle söledi bir kaç defa daha seviştikten sonra banyo yapıp cıktım telini aldım bir daha yapacaz bakalım eger sekse susamıs canı doya doya seks isteyen bayanlar

5 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

Adsız dedi ki...

Selam 43 yaşında bekar erkeğim seyehat ve maddi sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanışmak isterim sevgiler 05323375290 skyp caco 00774080

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Dost Erkek dedi ki...


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01