3 Haziran 2012 Pazar

Tatil Yolunda Bekaretimi Kaybettim

Ben 24 yaşında yakışıklı sayılabilecek biseksuelim. Bu anlatacağım olaylar gerçektir. 14 15 yaşımdan beri kadın iç çamaşırlarını giymeye ve kendime öle aynada bakıp okşamaya bayılırım. Annemin siyah tangasını, siyah külotlu çorabını, mini eteğini ve bodysini giyer aynada kendimi soyarak tatmin ederdim. Sonradan kendime kadın iç çamaşırı ve kıyafetleri almaya karar verdim. Kadın iç çamaşırcısına gidip sevgilime alıyormuş gibi bir siyah bir borda saten iki tanga aldım. Siyah ve beyaz jartiyer aldım, 2-3 renk silikonlu sutyen, bir pembe babydol, bir askılı siyah saten gecelik aldım. Oradan çıkıp kadın mağazasından bir iki tane mini etek, bir tane süper mini kot etek, bir tane kalçalarımın tam üstüne kadar gelen kot şort, bi kaç tane body, elbise çanta falanda aldım. Tabi makyaj malzemesi ve bir sarı bir siyah iki tane de peruk aldım. Hemen eve gelip onları üstümde denedim. (gündüzleri annemde babamda çalıştığı için sorun olmuyo) aynada makyajımı yapıp peruğumu da takınca tam bir asifte olmuştum, geçip kendimi parmaklayıp tatmin ettim. 18 yaşımda ilk bekaretimi kaybettim. Hemde tam kaybettim. Üniversite sınavından çıkmıştım ve o yaz kendi başıma bi tatil yapmak istiyordum. Aileme söyledim kabul ettiler. Hemen kendime tatil kıyafetleri ve 3 çift bikinide aldım. Sonra banyoya girip her yerimi iyice traş ettim. Hiç bir yerimde kıl kalmamıştı tam bi kız olmuştum. Daha sonra Antalya’ya gitmeye karar verdim. Artık kendimi siktirmek istiyordum. Eskiden de aldığım ve tatil için aldığım kıyafetleri ve makyaj malzemelerimle peruklarımı ve tabiî ki de kremlerimi bir çekçekli çantayla sırt çantasına sığdırdım ve yola çıktım. Otostopla gitmeye karar verdim ve otobana çıkıp otostop çektim üstümde normal dizimin 3 parmak üstünde bir şort üstümde de tshirt vardı. Sırtımda çanta elimde bavul başladım otostop çekmeye. Bir kaç dakka sonra bi kamyon durdu o İzmir’e gidiyormuş devam etti. İkinci kamyonda Antalya denk gelmişti. Bindim yola koyulduk öle sohbet muhabbet derken konu sexe geldi. Konuşurken çocuğa bir baktım ve yakışıklı 30 yaşlarında fiziği güzel bir şöfördü ismi de Tarık’tı bir an içimden bekaretimi buradamı versem diye düşündüm ve bu düşüncelerdeyken muhabbet esnasında elini bacağıma koydu. Kılsız olduğunu görünce vay seninde bacakların çok güzelmiş dedi. Bende galiba kızlığını bırakıyorsun tatlım dedim içimden. Bu lafın üstüne ben utangaç bir gülücük attım oda bana dönerek “utanma güzelim ben böle şeylere karşı biri değilim herkes tercihini yapar” dedi. Bende teşekkür edip ne kadar anlayışlı olduğunu söyledim. Biraz daha muhabbetten sonra şöför bana “ee bizde ne zamandır yollardayız..” diyerek zarf atıyordu. Bende anlamamış gibi” ee yani?” dedim. Oda gülerek “ne olsun güzelim, bu yarrağında canı var” diyerek önünü gösterdi. Gerçektende kabarmıştı ve baya şişkin gözüküyordu belli ki çok azgındı. Sonra tutup elimi kocaman yarrağının üstüne koydu ve ben hayatımda ilk defa başka bir sike bu kadar yakındım. Elimi bastırdı ve bende avuçlamaya başladım. Oda elini yandan atmış kalçalarımı sıkıyordu. Bende elimde küçük canavarla oynuyordum şöförün şortunun üstünden. Birden madem kızlığımı kaybediyorum şanıyla ediyim üstümü başımı giyip makyajımı yapıyımda öle kaybediyim dedim ve birden “bi dakka ben ilk defa yapıcam” dedim. O da “olsun güzelim acıtmadan yaparız” dedi. Bende” yok ondan değil ben bunun daha güzel olmasını istiyorum. Çantamda makyaj malzemelerim, kıyafetlerim, peruklarım falan var ben onları giyinip süsleneyim erkeğime öle teslim olayım” dedim. Oda zevkle kabul etti. Daha sonra ben çantamı alıp arkadaki yatağa geçtim. Çantamı açıp en sevdiğim iç çamaşırlarımı çıkardım, tamamen soyundum tam giyinecem perdeyi açıp arkaya baktı “ooo güzelim ne kadar güzel ve pürüzsüz bir tenin var öle” dedi. Bende utangaç bir kız gibi ” kapat perdeyi be sabırsız” dedim. Daha sora “hadi güzelim bekletme fazla” dedi. Altıma siyah saten ip g-stringimi, üstüme siyah silikonlu sutyenimi, siyah fileli jartiyerimi, üstüne de beyaz gömlek, altına da siyah süper mini eteğimi giydim. Kafama da siyah peruğumu taktım onu delirterek boşaltmak ve mutlu etmek istiyordum. Makyajımı da yapıp kendime son kez baktıktan sora erkeğime hazırdım. Bir anda perdeyi açtım ve aynadan beni görünce şok oldu, baka kaldı az daha kaza yapıyorduk hemen arkaya kolunu uzatıp beni kolumdan yakalayıp çekti yanına “kız sen ne olmuşsun böle” dedi. Bende yanında bacak bacak üstüne atıp bir sigara yaktım. Tam bir orospu gibiyim diye düşünürken “tam bir orospu gibisin” dedi şöför hayranlıkla beni süzüyordu baştan aşağıya ve daha fazla dayanamadı. Elini bacaklarımın üzerine koydu ve okşamaya başladı. Bu sırada gidiyorduk “bi park alanına gir de senin aklını alıyım erkeğim” dedim. O da “bi dahaki park alanına kadar bekleyemem güzelim al şunu bi ağzına da rahatlat beni tatlım” dedi. Ben elimi atıp koca yarrağını şortunun üstünden avuçluyordum daha sora yaklaşıp dudaklarına yumuldum. Oda beni ısırarak öpüyordu çok azgın olduğu belliydi nerdeyse elime boşalacaktı şortun üstünden ama ben bu anın tadını çıkarmak istiyordum. Üstündeki gömleği bir çırpıda çıkararak göğüslerini, boynunu, göbeğini yalamaya başladım bir yandan da sikini avuçluyordum. Yavaş yavaş aşağılara inerek bir çırpıda şortunu çıkardım ve boxerın üstünden sikini ısırmaya, yalamaya basladım. Bir eliyle direksiyonu tutmuş bir eliyle de kafama bastırıyordu. Ben sikini en sonunda özgürlüğüne kavuşturduğumda o kocaman sikin bana nasıl gireceğini düşünmeye başlamıştım. En az 20 cm ve baya kalın bir aletti. Daha sonra sikinin kafasını dilimle yalamaya başladım ve kafasını ağzıma sokup sokup çıkarıyordum. Şöförden garip garip hırıltılar gelmeye başlamış bir elide benim götüme doğru gitmiş götümü parmaklıyordu. Sikinin tamamını ağzıma sokamıyor hatta yarını zor alıyordum. Tadı çok güzeldi ve sıcacıktı ben büyük bir iştahla somururken kafama sonuna kadar bastırıp “geliyorum güzelim yut hepsini” demesiyle sikinin kasılması ve ağzıma boşalması bir oldu. Kafamdan bütün gücüyle tuttuğu için kaçamadım ve hepsini yuttum. Tadını beğendim çok güzeldi ilk erkeğimin tadı. Daha sonra kafamı kaldırdığımda yola devam ediyorduk “bitirdin beni yavrum iliğimi kuruttun” dedi şoför gözler yarı kısık. 10 dakka sonra bir park alanı bulduk ve alanda başka kamyonlarda vardı. Hatta park yeri ararken biri gördü ve selamlaştılar beni de içerde gördü tabi ki sarışın güzel bir kız olarak heralde. Neyse biz bir park alanı bulduk ve erkeğim bu sefer hemen bana dönüp konuşmadan yumuldu dudaklarıma eli kalçalarıma indi “geç yavrum yatağa” dedi. Bende hemen yatağa geçtim oda arkamdan geldi. Ben domalmış pozisyondayken beni tuttu ve eteğimi yukarı toplayarak tangamı sıyırdı. Bütün kadınlığım önündeydi ve onu dillemeye parmaklamaya başladığında ben inanılmaz duygular hissediyordum. Bir yandan da “ne güzel götün varmış bunca kadın siktim böylesini görmedim” diyor beni daha da çok azdırıyordu. Daha sonra iki parmağını sokmaya başladı. Bir süre sonra ben onu yatırıp hemen şortunu ve boxerını çıkardım. Gömleğini o çıkarmıştı zaten ve çırılçıplak kalmıştı sikini ağzıma aldığımda daha tam kalkmamıştı ve saxo çekerken kalkması beni çıldırtmıştı. Ağzımda artık sem sert olmuştu ve ben hala somuruyordum. Sonra o beni yatakta dizlerimin üstüne oturtup soymaya başladı. Önce nazikçe gömleğimi çıkardı, göğüslerimi okşadı sonra eteğimi sıyırdı, kalçalarımı sıkıyor, ısırıyordu. Bende sutyenimi çıkardım beni sırt üstü yatırıp göğüslerimi emdi yaladı ve yüzüstü çevirdi. Altıma yastık koydu ve “kremin varmı” dedi bende çantada olduğunu söyledim. Alıp önce sikine sonrada benim kalçalarıma sürdü ve iki parmağını gene kalçalarıma gömdü. İki parmak oldu üç parmak ve ben zevkten deliyordum artık alışmıştım ama sikinin kalınlığı beni korkutuyordu. Daha sora kalkıp sikini götümün deliğine dayadı ve bastırmaya başladı ama girmiyordu ve canım acıyordu. Yavaş olmasını söyledim Tarığa oda bu sefer daha yavaş bastırdı ama gene acıyordu bir anda biraz yüklenip kafasını soktu içime ama benim içimde fırtınalar kopuyordu. Biraz öle bekledi ve birden vurup dibine kadar soktu ben kafamı yatağa gömmüş bağırıyordum. Birazda öle bekledikten sora yavaşça çekip köküne kadar sokmaya başlamıştı bile. Ben alıştıktan sonra zevk çığlıklarına başlamıştım “aaaahh devam et erkeğim benim ooohhhh sen benim ilk kocamsın devam et kocacım sok sonuna kadar” diye inlemelere başlamıştım. Tarık’ta bana “senin gibi karım olsun on milyar borcum olsun karıcım. Mükemmel kalçaların ve vücudun var. Ooohhh daracık ooohhhh” diye inliyordu. Bir süre sonra ben Tarığı sırt üstü yatırdım ve kucağına oturup sikini götüme nişanladım üstüne oturdum bir seferde hepsini içime almıştım. Önce yavaş sonrada hızlanarak üstünde oturup kalkmaya başladım ve inanılmaz bir zevk alıyordum. Sonra Tarık beni köpek pozisyonuna getirerek götümden sikmeye başladı. Ben artık dayanamıyor ve boşalıyordum o sırada Tarık geliyorum diye inlemeye başladı bende “hepsini içime boşalt erkeğim” dedim ve volkan gibi içime sıcak menilerini bıraktı.. İkimizde yan bir şekilde düştük. İçimde küçülmeye başladı koca canavar ve “hadi yolumuz uzun diyip” yola koyulmak için giyindik. Ben eteğimle gömleğimi giydim sadece tam çıkacakken selam veren adam geldi “ya Tarık şu senin fıstığın sesi bütün parkı inletti bize de düşmez mi” dedi. Erkeğim “o fıstık sadece benim Ahmet ağa” diyip yanağımdan bir makas aldı ve bende ona bir gülücük atıp öptüm aslında içimde Ahmet’e de vermek vardı ama erkeğim izin vermedi. Yola çıkınca bir daha saxo çekip boşalttım erkeğimi yolda da her molada sikiştik sonra Antalya’ya geldiğimizde tellerimizi alıp ayrıldık. İstanbul’a her geldiğinde arar hala buluşuruz. Daha sonra bende bir otel bulmaya koyuldum. Bundan sonraki maceralarımı da anlatıcam…

10 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

poyraz tolga dedi ki...

MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

. dedi ki...

Slm yaş 30 büyük yarak seven bayanlar evli çiftler arasn gizlilik şartıyla tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal seksde sinir tanmam 05537753404 evli amin yaratmak istyen inlete inlete boşalma istyen bayan arasn gizlilik şartıyla tanşalm istanbul içi her yer de bayanlar arSn

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Adsız dedi ki...

ANKARADA KENDİ YERİNİZDE CIFLERE BAYANLARA SINIRSIZ MASAJ HİZMETİ ARAMADAN ONCE KENDINIZI TANITICI MESAJ BEN POYRAZ TOLGA WAHATSAP VIBER VAR UCRETLI 150 TL WAHATSAP 05373215942

adem dedi ki...

507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

Dost Erkek dedi ki...


MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

* GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

* EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

* EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

* KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

* TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

* KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

* SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

* 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01