3 Haziran 2012 Pazar

Üniversite Deneyimim

Öncelikle herkese merhabalar benim adım hakan 22 yaşındayım ve Size üniversitede yaşadığım bir deneyimimi anlatacağım.. Üniversite hayatı bence her genç kızın ve erkeğin yaşaması gereken bir tecrübe yakışıklı,çirkin,güzel,şişman zayıf erkek veya kız olarak mutlak suretle herkesin sex deneyimi yaşayacağı ve devamı getireceği bir yerdir.Hele birde öğrenci evlerinde yaşanıyorsa bu tecrübeler daha da artar.. Bende benim başıma geçen böle bir olaydan bahsedeceğim… Gittiğim üniversitenin okuduğum bölümü küçük bir ilçede içinde bulunmaktaydı. Bu yüzden oranın yerli halkından çocuklarda bu üniversitenin kızlarını da sikmeye çalışıyordu. Okuduğun aynı bölümde Selin adında 20 yaşında çok tatlı bir kız vardı. Kızın mavi gözlü ve sarışın güzelliğinin yanında çok güzel vücuda sahipti.Göğüslerinin olgunluğu sanki giydiği elbiseden taşacak gibi duruyordu.Hele kalçaları o kadar büyüktü ki dar paça pantolonla gözlerimi alamıyordum. Zaten gerek okulda gerek ilçede görenler o kalçalarına bakakalıyordu.Zaten adı da hemen orospuya çıkmıştı.. Okulun bahar döneminde bir gün Selin çok güzel bir elbiseyle gelmişti..O olgun ve dipdiri göğüslerini belli edecek aynı zamanda göbek deliğini ve çevresini gösteren ince askılı bir body ve altında da converse ile birlikte giydiği dar pantolonu vardı.Zaten sınava girince hemen kendini belli ediyor ve benim gibi sınıftaki diğer erkeklerinde ilgisini çekiyordu. Sınıfa girdiğinde göz göze gelmiştik.Oda önümdeki boş sıraya oturdu oturur oturmaz pantolunu aşağı doğru kaydı.Bir an gözüm kırmızı tangasına takıldı.O tanganın altından da o inanılmaz kalçası gözüktü.Benim yarağımın hemen dikildiğini hissettim.Ayrıca Selini sikmeden bu üniversiteden ayrılmayacağımı da o an aklıma koydum.. Dersin bitiş zili çaldıktan sonra Selin ayağa kalkarak pantolununu düzelttikten sonra bana dönerek bişey sormak istediğini söyledi.Sonra elindeki defteri önüme açarak soruyu gösterdi. Ben cevap vermek için ona döndüğümde o dipdiri ve olgun göğüsleri gördüm.Bembeyaz ve harika memelerini sütyenin altından taşacak gibiydi. Bu bir anlık bakışımı oda gördü ve hafiften gülümseyerek göz kırptı..Ve bana vizeler için ders çalışması gerektiğini ama ona yardım gerektiğini söyledi.Bende ben yardımcı olabileceğimi söyledim daha sonra randevuleşerek sınıftan ayrıldı. Bende onun o kalçalarına bakarak taş gibi olmuş yarrağımın eski halini gelmesini bekledikten sonra sınıftan çıktım.. 2 gün sonra öğrenci evimde havaların çok sıcak olmasından dolayı sadece şortla oturuyordum. Diğer 2 arkadaşım dersteydiler .Aniden kapı çaldı bende diğer arkadaşlarımın geldiğini düşenerek sadece şortla kapıyı açtım. Kapıyı açtığımda karşımda Selin her zamanki güzelliğiyle duruyordu..Yine üstünde göğüslerinin ucunu da belli eden bir body giymişti. Fakat farklı olarak bu sefer altında kalçaların o tüm güzelliğini gösteren bir etek ve o uzun pürüzsüz bacaklarını çok seksi gösteren ten rengi bir çorap giymişti. Benim şaşırdığımı görünce vizelere çalışmak için geldiğini söyledi.Ama ben onu bugün beklemiyordum.İçeri girdikten sonra ayakkabılarını almak için eğildiğinde yine onun göğüslerini gördüğüm zaman aslında neden geldiğini anlamıştım.. İçeri geçtikten sonra bende üstüme bir şey giymek için odaya geçtim geldiğimde Selin birkaç tane defter çıkarmıştı.Havaların çok sıcak olduğu söyleyerek biraz sohbet ettik.Sonrasında benden soğuk bir şeyler istedi.Bende evde bira olduğunu söyleyerek getirdim.Yarım saat hem sohbet edip hem de birkaç tane bira içtik.. Ama tüm bu sohbetlerimiz sırasında ben onun göğüslerinden gözümü alamıyordum.Oda bunun farkındaydı beni azdırmak için deftere bir şey söylemek bahanesine sürekli eğiliyor ve göğüslerinin o muhteşem olgunluğunu benim gözlerimin önüne seriyordu.Ben yarrağımın hareketlendiğini anlayana kadar Selin şortumu delecek gibi duran aletimi görmüş ve gülmüştü.Ayrıca bana çok hızlı olduğumu da söylemişti.. O anda ben daha fazla dayanamayarak onun dudaklarına saldırdım.Bir anda ne olduğunu anlamadan onun dudaklarını adeta koparcasına öpüyordum oda bana karşılık veriyordu.Dudaklarımız sanki birbirine hasret iki sevgili gibi birleşmiş ve ayrılmıyordu..Sonra elimi bodynin içine sokarak sütyenin altından o hep hayalini kurduğum dipdiri olgun göğüslerini elledim.Bir elimle göğüslerini diğer elimle bacaklarını okşuyordum.Selinde bu arada boş durmuyor.Şortumun içinden sertlemiş yarrağımı okşuyordu. Dudaklarından boynuna doğru iniyor boynunu hem ısırıyor hem de emiyordum sıra göğüslerine geldiğinde yalamaya başladığım ana inliyor ve o iniltiler eve yaıyılıyordu..Zevkten başını sağa sola çeviriyor,saçlarımı çekiyor ve sırtımı tırnaklıyordu. Az sonra elimi külotlu çorabını yırtarak tangasının içine attım.Amı zaten sımsıcak olmuştu.Ama birden dur yapma ben kızım diyerek kendini altımdan çekti. Bu hareketine anlam verememiştim çünkü giyinişiyle ve adının orospuya çıkmasından daha önce kendini siktirerek kızlığının bozulduğunu düşünmüştüm.O arada ani bir hareketle hem şortumu tamamen indirerek hem de önümde eğilerek kaskatı olmuş sikimi yalamaya başladı.Önce diliyle yarrağımın başını yalamaya daha sonra alabildiği kadarını ağzına almaya başladı.O kadar güzel yalıyordu ki bende Selinin kafasından tutum köküne kadar almasını sağladım. Bu arada sakso çekerken kendimden geçmiştim.Hem diliyle dondurma yalar gibi sikimi yalıyor hem de dişleriyle adeta parçalıyordu.Yaklaşık böyle on dakka devam ettikten sonra Selinin ağzına öle bir boşaldım ki içim çekilmiş gibi oldu adeta.Selin ağzından taşanları öksürerek dışarı çıkartmıştı.Kız adeta nefessiz kalmıştı. Tüm bunlar yaşandıktan sonra Selin sen zevkini aldın ben alamadım dedi ve bana götten sikebileceğimi söyledi.Daha öncede kedini başkalarına götten siktirdiğini söyledi.Yarrağımı birkaç kere daha sakso çekerek yeniden hazır ola getirmişti.Sonrada ayağa kalkarak çorabını ve eteğini indirdi.Daha sonrada önümde çekyatın üzerinde domalarak bana tüm güzelliklerini sundu. Selinin o günlerce hayalini kurduğum olgun ve büyük götü önümdeydi.Artık sıra bana gelmişti.Daha yarrağımın ucunu sokar sokmaz bir hafif inlemeyle biraz kendini çekti. Selinin götünde gidip gelirken o da çekyatı sımsıkı tutuyor domalmış vaziyete olan götünü sağa sola oynatıyor zevkten ufak ufak çığlıklar atıyordu. Ben de ona yavaş olamasını komsuların duyabileceğini söylüyordum. Selin zevkten kendini kaybetmiş beni duymuyordu bende arada sırada ağzını elimle kapatıyordum..O an aklıma aniden bir şey geldi Selin madem bu yolun yolcusuydu.O zaman onun tamamen sikmem lazımdı.Ve ona önünü dönmesini göğüslerini yalamak istediğimi söyledim. O anda yarrağımı daha dokundurmadan kendini tekrar geri çekti bende ellerim bacaklarından tutup yaklaştırdıktan sonra ani bir hareketle belinden kavrayıp kendime doğru çekerken üzerine abandım.O anda duyduğum sey Selinin Aaah diyen çığlığı ve sen daha ne yapıyorsun demeden inlemeleri duyulmasın diye yine ağzını kapadım.Selin olduğu yerden geri çekilmeye altımdan kaçmaya çalışıyordu.Ama ben ona öle bir abanmıştım ki kaçacak yer bulamadı.Selinin o tazecik amına yırtarcasına girmem onu o kadar azdırmıştı ki kendini sağa sola atarak inliyordu bende onun inlemeleriyle azıp daha sert sikiyordum.Aniden sikimde bir şeyler hissettim bu Selinin amından gelen kandı sonunda Selinin kızlığını bozmuştum.Ama selin bunu dert edecek konumda değildi.Çünkü onu altımda inlete inlete sikiyordum.Amı hem o kadar ıslanmıştı ki birkaç defa boşalmış olmalıydı.Böle inlemelerle Selini sikmeye devam ettim.Selinin daha önceden ağzına boşaldığım için bu sefer boşalmam uzun sürmüştü geldiğimi anlayınca yarrağımı Selinin amından çıkarttım ve üzerine boşaldım.Bu boşalmam o kadar sert olmuştu ki o yorgunluktan kendimi çekyatın yanına Selinin yanına attım. Selin ve ben yorgunluktan nefes nefese kalmıştık adeta soluk alıp vermekten konuşamıyorduk. Sonra Selin benim kızlığımı bozdun ama hayatımda hiç bu kadar zevk almadım bilseydim daha önceden siktirirdim dedi.Şöle bir etrafa baktığımda selinin her tarafı morluklar benimde sırtım ve kollarım kızarıklar ve çizikler içindeydi…Bende hayatımda bir kızla böle sert bir şekilde birlikte olmamıştım.Ama bunun nedeni Selindi çünkü beni günlerce azdırmıştı.. En sonunda selin bana boynunda morluklar olduğunu ve çorabını yırtığımı sölemişti.Bende ona giderken bir şal almasını söyledim.Sonrasında da Selinle daha çok beraber olmak için sözleştik.Selinle olan diğer maceralarımı anlatmaya devam edeceğim..Hepinize teşekkürler

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende isterem o ami sikmek varmi azan 05418075598

tatlikiz801 dedi ki...

bnnn

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

Adsız dedi ki...

SLM TATLI VE HOŞ BAYANLAR BEN ENES 0505 823 56 23

TELDE DELİCESİNE KONUŞA KONUŞA SEVİŞMEK SEKSE DOYMAK ERKEK SESİYLE BOŞALMAK İSTEYEN KENDİNE GÜVENEN BAKIMLI VE GÜZEL CESUR BAYANLAR HOŞ KIZLAR SİZİ BU NUMARADA BEKLİYORUM…
ENES 0505 823 56 23
ARAYIN YETER…SADECE BAYANLAR….SAĞLICAKLA KALINNN…
ENES 0505 823 56 23

Unknown dedi ki...

kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

Dorukdemir 05456976300 dedi ki...

Merhaba Hatay'dan Volkan ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren fit ve kaslı vücut yapısına sahibim,spor salonunda fitness eğitmeni olarak çalışıyorum.kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum saatlerce sevişip seks yapabilirim bir günde 6 defa ilişkiye girdiğimi bilirim. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim emin olabilirsiniz buna, benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam Hatay veya çevre illerde ikamet ediyor olmaları ve açık sözlü net olmaları, iyi bir dinleyiciyim sex partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sexe çok düşkünüm doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler.0545 697 63 00

dogubeyazt masaj salonu ben ayaz tel 05537753404 yaş 30 klo 70 boy 175 dedi ki...

Merhaba ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir Gebze kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar arasn eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın yarak büyük yarak seven bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Tatlikacamak dedi ki...

İstanbul asya bayanlar telim ozele acik arayin fantazi sex sinirsiz kisa sureli birliktelik icin 5468842185

Tatlikacamak dedi ki...

İstanbul asya bayanlar telim ozele acik arayin fantazi sex sinirsiz kisa sureli birliktelik icin 5468842185

Unknown dedi ki...

(YAZDIKLARIMI OKUYUP ANLAYAN BAYANLARA MESAJIM)
(koraydenizli20@gmail.com)
Denizli ilinde oturan Bayan arkadaşlara kendi evlerinde masaj yaparak rahatlatma imkanı sunmaktayım. (+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On)

Kendi evlerinde masaj yaptırmaları kendilerini daha çok güvende hissetmelerinin gereği olarak bende rahat bir ortamda masaj hizmeti vererek müşterilerimin güvenini kazanmaktayım.(+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On)

Gizlilik ve sır içerisinde Güvenle masaj yaptırmak isteyen bayan arkadaşlar bana ulaşınız. Sınırları çizmek senin elinde (Zevki doruklarda yaşamak istersen). (+90 553 875 00 10 ) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On) Denizli de ikamet eden bayan arkadaşlar (+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On) arayınız, mesaj atınız, gün ve saati belirleyip görüşelim. Ne dersin ???

NOT; ERKEKLER, GAY’LER LÜTFEN ARAMAYIN !!!
TELEFON SOHBETİ İSTEYEN BAYANLAR LÜTFEN ARAMAYIN !!!
GİZLİ NUMARADAN ARAMALARA KAPALIDIR. LÜTFEN ARAMAYIN !!!
(YAZDIKLARIMI OKUYUP ANLAYAN BAYANLARA MESAJIM)
(koraydenizli20@gmail.com)