3 Haziran 2012 Pazar

bağırarak sikti

merhaba ben şirin.direk hikayeme geçeyim. ben sabah hazırlandım internetten bulduğum birisine gidip erkek arkadaşım için traş jeli alacaktım.ama bu jel yeni üretilmiş.neyse ben eve girdim.altımda dizimin biraz üstünde etek ve askılı body vardı.adam kapıyı açtı burası bi villaydı.sonra içeri geçtik adam meyve suyu getirdi.içtik sonra artık getirin jeli dedim adam getirdi.bu işe yarar mı dedim.istersen dene dedi yüzümde kıl mı var dedim.hayır bi melek gibi dedi sağol dedim e bi dene dedi bende neremde deniyim ya! dedim. mutlaka amında vardırr dedi güldük.mmm bi deniyim çık dedim yok ben yardım ederim dedi tamam dedim eteğimi çıkardım.sonra kilodumu çıkardım oturdum.amımın üstünde biraz kıl vardı.onları temizledim.sonra yıkadım.eteğimi giymeden amın çok tatlı duruyor dedi.yalayım mı bi kere dedi güldüm tamam dedim.kafasını bisoktu.ben çığlık atıyordum ama nasıl çığlık atmadır o öyle.eliyle ağzımı kapatıyordu ben bu sefer inliyordum. bu böle 15 dakika felan yaladı.kapı çaldı galiba komşusuydu.açtı komşusu gelmişti.gelsin dedim.oturdular.ne oluyor çığlığın kulağımı sağı etti dedi istersen dene dedim.hemen pantolonunu indirdi.önce yaladı ben yine çğlık çığlığaydıydım.sonrada soktu.ohhh dedim.sonra bana 1 kutu hediye verdi ve gittim….:) çook güzeldi denemelisiniz önce traş jeli sürün sonra soğuk suyla yıkayın ve yalattırınnn…ohh süperrdi

4 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

mehmet dedi ki...

05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR WATSAP LİNEA VAR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

Dost Erkek dedi ki...

Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın gizli sirdasiniz oluyum tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var